Můj dnešní nákup v Pounlandu

by - prosince 08, 2015

Jo dneska článek být neměl, ale jelikož dneska mám volné odpoledne nemusím jít do práce, tak jsem se dneska vydala do Pounlandu, nebo-li librák vše za pouhou 1 Libru. Tak jsem se rozhodla že to všechno nafotím a dneska z toho udělám článek. :))) Je tam i něco z kosmetiky takže to nebude pouze jen a jen o jídle. :) Od rána nám tu pěkně svítí sluníčko a tak jsem vyprala prádlo a právě teraz kdžy píšu článek tak se zatahuje a vzpadá to na déšt...

Tohle je ten celý můj nákup :D no je toho celkem málo, nebo dost? :D já nevím :D



Jako první 7UP je super pití, takže na dnešní den jako dělané. :) Dále Latté já latté uplně miluji a tak jsem zvědavá jaké bude, protože vždy kupuji Latté jen od Nescafé. Dále mé obliběné sušenky TUC tak ty jsem rovnou vzala dvoje. A papírové kapesníčky s mentolem.


Vánoční stuhy at mám jak zablalit dárek. :) Vánoční stromeček malinký, umělý a na baterku tak musím vyžkoušet. A balící papír. 


A jako poslední už teda něco z té kosmetiky a to. Šampon a kondicioner pro blond vlasy. Dále oční stíny od Astor jsem na ně zvědavá a poslední kosmetikou věcí je beauty blender. :))) 


You May Also Like

3 komentářů

  1. Já byla taky dneska na nákupech. Na stíny od Astoru jsem se taky v drogerii dívala, ale odolala jsem. Tak se aspoň od tebe dozvím jaké jsou. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about following each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpovědětVymazat
  3. Ten baliaci papier je velmi pekný. :) ja som na.vianoce kúpila pre rodinu kozmetiku za nejakých 50eur a všetku ju dám do krabice (ak sa bude zmestiť )


    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)