Lakovani s Essence

by - ledna 01, 2016

Opet jsem vyuzila me nove laky od Essence a tim padem opet novy clanek na tema nalakovane nehty. Tentokrat to bude uplne jednoduche. A jeste mam v zaloze jeden lak od essence a ten uvidite zase priste. :-)

No nevypada nadherne?







Pouzila jsem base coat, natrela jsem lak v odstinu 43 girl's best friend a nakonec dala top coat. A mame hotovo, s lakem jsem spokojena, libi se mi i jeho vydrz je super. Tento mi lepe drzi, nez ten bily na vanocnich nehtech.


You May Also Like

5 komentářů

  1. Pěkné :-)

    Přeji ti do nového roku, vše nejlepší jak v osobním životě tak hlavně i v tom blogovém.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné laky, mám ten stejný a ještě jeden ve zlaté barvě, mám je ráda, protože lakování nehtu mi moc nejde a u těchto třpytivých tak nějak nejdou vidět nedostatky, takže moje klasika!:))

    ***Nový rok, nové já***
    Pinki Claire

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá moc pěkně! :) Přeji krásný nový rok!

    Nikola Mills

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)