Přeskočit na hlavní obsah

Recenze: Sure kulickovy antiperspirant.

Dneska si dame mensi recenzi na kulickovy antiperspirant.

Tento jsem si koupila na zkousku a byla jsem na nej dost zvedava, jednak proto nikdy jsem kulickove antiperspiranty nemela rada, protoze podpazi bylo po nich mokre, ale i tak jsem mu dala sanci a vyzkousela jsem ho. Vune je takova nevtirava, jemna a hrozne prijemna. Po naneseni ji citite na sobe. Na obalu se pise 48h ochrana no tohle vazne potvrdit nemuzu. Ale na me to vydrzi tak tech 10 hodin pak uz pocituji, ze se zacinam potit. Jak jsem psala na zacatku po tomto teda pocit mokreho podpazi vazne nemam, coz je super. Takze si myslim, ze za me opravdu spokojenost, ikdyz dam radeji prednost tuhemu antiperspirantu.


Kulicka je nekdy fajn a nekdy ne, mate je radsi nez tuhe, nebo ve spreji? 


Komentáře

  1. Já jsem vždy používala antiperspiranty ve spreji, ale oblíbila jsem si dost i tuhé. Kuličkovým se vyhýbám ze stejného důvodu jako ty. Tento antiperspirant vypadá dobře. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Kuličkové nepoužívám vůbec, na mě nefungují a barví oblečení.

    OdpovědětVymazat
  3. Mela jsem moznost zkusit tuto znacku,mela jsem nejaky ruzovy a musim rict,ze za me velke zklamani..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D


Líčení 2.3

Zdravím při nedělním dopoledni, venku nám teda pořádně mrzne máme každé ráno -16 stupňů. A to právě i svítí sluníčko...no nic dnes mám opět líčení, snad se znovu nestrhne lavina na vinted, protože mé předchozí líčení si jedny blbky rozebírali na vinted, prostě k nepochopení. Já bych řekla, že tentokrát se mi to opět povedlo a s líčením jsem velmi spokojená. Hodí se na denní líčení, ale i na večerní, protože jsou tam sem tam třpytky. :) Ale dost keců a jdeme se podívat na fotky....