Balíček od Soaphorie.

by - března 12, 2016

Ano už i já popadla kouzlu přírodní kosmetiky. A tak mi v týdnu přišel balíček do České Republiky a mamka mi ho vyzvedla a rovnou mi ho i nafotila, takže fotky nic moc, ale balíček přišel krásně zabaleny byla v něm naskládaná asi něco jako sláma  proti rozbití. :) Požádala jsem Míšu aby mi ta přidala i pár vzorečku a tak jsem ráda že přidala, sice z fotky nevím co to jsou za vzorečky, ale už teď se těším na testování, které bude až bohužel na konci dubna :)))


Pro sebe budu testovat bílý jíl - kaolín masku na akné, tak jsem na ni velice zvedavá. A sprchovou pěnu (bože ta musí nádherně vonět) Vidím že tam je i vzoreček sprchové pěny nebeská čokoláda no mňam! :)  Všechny výrobky jsou z eshopu https://www.krasnakazdyden.cz/

Takže já tímto článkem zatím děkuji Míše za poskytnutí téhle možnosti vyzkoušet pár výrobku od přírodní kosmetiky Soaphorie. :) A teste se se mnou na květen kdy Vám o nich něco napíšu :)))




You May Also Like

9 komentářů

  1. Od Soaphorie som ešte nič nevyskúšala, no už sa na to chystám :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě párkrát ti bude muset mamka něco nafotit a bude z ní profík. :-D Těším se na recenze. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se na recenzi. Svažuji koupě této kosmetiky, ale nevím,nevím.


    S pozdravem: http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  4. O tejto značke som už veľa počula,no ešte som sa neodhodlala niečo vyskúšať.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. som veľmi rada, že sa mi medzi blogerkami rozbehla takáto podpora domácich slovenských a českých značiek :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)