Recenze: Tílko Roxy (snowbitch.cz)

by - března 09, 2016

Nedávno jsem zahájila spolupráci se skate eshopem snowbitch.cz . A nabídlo mi že si mohu vybrat nějakou věc do 400kč ši kolik už si přesně nepamatuji. A tak jsem si vybrala jedno moc pěkné tričko a tím je růžové tričko od značky Roxy. :) Roxy je velmi dobrá značka a poměrně známá.  Eshop nabízí plno značek, ale věnujme se chvíli značcce Roxya to tam nabízí žabky, batohy (ty tam jsou vážně moc krásné), další trika, najdete tam i kabelky takové na styl plážových, najdete tam i ružné šaty v takovém sportovnějším stylu, mají tam opravdu krásné plavky, peněženky takové jednoduché což se mi moc nelíbí, mikiny, kraťase, kalhoty, klobouky. Ale vážně se mi moc líbí ty batohy :))

Akorát co mě právě zarazilo je, že už tohle tričko nemají na eshopu, což je škoda, protože bych si ho klidně koupila znovu. Je v poměrně dobrém materiálu. Celkem pružném a ke cvičení jako dělané. Nebo třeba i k běhání je fakt super! :) A nebo stačí si ho vzít k nějakýcm pěkným kraťáskům a můžete vyrazit do města. :) Tričko je i na zapínání, pokud chcete fakt velký vystrih, tak proc ne :D nejsou tam knoflíčky jen na okrasu jak to u některých triček i bývá. :) Já samozřejmě tohle tričko doporučuji všema deseti a třeba se zase objeví na jejich eshopu a budete si ho moc zakoupit :) Mám ho ve velikosti L.










You May Also Like

5 komentářů

  1. Ty knoflíčky se mi na tričku líbí, že nejsou jen na ozdobu. Líbí se mi moc i barvička. Pěkné tričko.:-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Tričko je nádherný, určitě sis vybrala dobrý kousek. Já bych si ho vzala právě do toho města :D :)

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ja mám Roxy značku veľmi rada :) Vybrala si si krásnu farbu tielka :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá krásně, ta barva je boží :)
    eL

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)