Spotrebovano (Cerven 2016)

by - června 29, 2016

Ahojte jak se mate? No u nas v UK nehorazne prsi a Ted na chvilku prestalo, tak treba se to vyjasni. A na dneska mam pro vas spotrebovano. Je toho celkem dost. Dve veci jsou I pritelove.



1. Sprchovy krem bojovnik krasy k nemu vazne netreba nic mluvit. Videli jste recenze a urcite to neni muj posledni sprchovy krem. Vonel nadherne.

2. Dove krem na ruce tahle znacka je MA oblibena pro kremy na ruce v zasobe mam jeste dalsi dva. Hydratuje, voni nemam po nem suche ruce.

3. Dove antiperspirant ano I tohle je moje stalice v podobe tuheho antiperspirant. Je to moje jednicka uz skoro vubec ty ve spreji nepouzivam, ale rada bych vyzkousela I jinaci znacku.


4. Timotei sampon s hermankem byl celkem dobry, ale uz bych si ho neporidila vlasy sice umyl, ale na druhy den po umyti uz se zacali mastit. Jeste mam v zasobe jeden od teto znacky tak uvidime jaky bude.

5.Gilette holici Pena pro muze pritel si ji kupuje stale dokola takze je dobra.

6. Deodorant Old Spice je proste nejlepsi voni hezky a je s nim spokojena.


7. Vzorrcky Ruzova kosmetika na to jsem psala mini recenzi ocni krem a nocni krem a oba mohu doporucit.

8. Vzorecek sprchove peny nebeska cokolada Soaphoria no tady budu jeste PSAT shrnuti vzorrcky od teto znacky a povim vam ikdyz voni pekne tak se mi moc Pena nelibi. Peni sice ale nejak jsme si nesedly.

9. Odlicovaci tamponky z obchodu Superdrug pry jsou 100%bavlna nevim ale vyhovuji mi 

You May Also Like

8 komentářů

  1. Ta Soaphoria by mě také celkem zajímala. Jinak na ten Timotei šampon jsem většinou slyšela jen chválu, ale jestli mastí vlasy.. no to by mi moc nesedělo. Pěkné spotřebováno jinak :-)
    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
  2. Soaphorii miluji, mám tělové suflé Kořeněný pomeranč a nechci, aby mi někdy došel :-) Recenze bude na blogu brzy.
    Tady na Moravě jsou tropické vedra.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky,
    líbí se mi postup "číslování" produktů, krásně se v tom orientuju:)
    Ale trošku mi tam chybí závěr, protože jsem nevěděla, jestli už jsem dočetla, nebo to ještě někde pokračuje :o(

    OdpovědětVymazat
  4. Musím Ti pochválit nový vzhled blogu. Povedl se! :-)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  5. Timotei šampon mám ráda a vyhovuje mi. :) Jinak Soaphorie je lákavá. :))

    http://twolittleladies9.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Sprchový krém bych taky ráda někdy vyzkoušela. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)