Spolupráce se stránkou https://www.maxbryle.cz/

by - července 27, 2016

Ano je to tak byla mi nabídnuta spolupráce se stránkou https://www.maxbryle.cz/ Jedná se o sluneční brýle. Ikdyž noším dioptrické brýle, tak mi nedělá problém si je v létě sundat a dát si sluneční brýle jako třeba doma na zahradě když se opaluji, nebo do bazéna, je to lepší pocit. :) Přemýšlela jsem dlouho, zda mám nabídku přijmout, ale nakonec mi bylo potěšením si vybrat jedny brýle do 400 kč a tak jsem souhlasila.

Tohle bude jenom taková informace, stránka se mi svým zpusobem líbí a na první pohled neurazí. Líbí se mi, že stránka nabízí plno druhů brýlí a to například Polarizační, sportovní, pilotky, dámské sluneční brýle, Wayfarer brýle, stylové, dřevěné, lenonky, čiré, zrcadlové, pánské, dětské, no prostě mohla bych ještě vyjmenovávat dále, ale to už mrkněte na jejich stránky. Já si myslím vzala z kategorie Pilotky, ale ty Vám zatím neukážu jaké :)

Na stránkách nabízejí doprava zdarma nad 1500kč.

Strašně milé jednání, prostě zatím jsem ze stránkou velmi spokojená a už teď se těším až mi brýle přijdou a já Vám je ukážu. :)

A teď nějaké fotky ze stránek :) A já děkuji stránce, že mi poskytla takovou možnost si vybrat u nich nějaké brýle. :)

Tohle je jejich hlavní stránka



Dámské sluneční brýle


Polarizační brýle


Pilotky


Wayfarer


Lenonky


Pánské sluneční brýle



You May Also Like

10 komentářů

  1. Zajímavá spolupráce. Brýle jsou vždy potřeba :-)
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  2. Super spolupraca ;) slnečne okuliare milujem vždy ked sa naskytne priležitosť musim si nejaké kúpiť :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsem zvědavá, jaké brýle sis vybrala a těším se až nám je ukážeš. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Bez brýlí si neumím představit život. Hlavně teď u lete

    OdpovědětVymazat
  5. Brýlky jsou teď v létě nezbytností, určitě se na web kouknu! :)

    EVERYTHIN KATE

    OdpovědětVymazat
  6. Prima spolupráce. Já bych si online neuměla vybrat :-) Musím je vyzkoušet, i když možná už bych tvar odhadla, pilotky bývají jistota.

    OdpovědětVymazat
  7. Těším se, jaké brýle sis vybrala. Mě zaujaly ty dřevěné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak schválně, na jaké brýle sis udělala zálusk! Jsou určitě nutností, zdraví na prvním místě.

    OdpovědětVymazat
  9. Já si raději kupuju brýle v kamenném obchodě, protože si je chci vyzkoušet (mám malý obličej a né každé mi sednou)

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna sháním stylové brýlky- hned se jdu mrknout ;)
    http://spice-of-life.blog.cz/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)