Spotřebováno (červenec 2016)

by - srpna 04, 2016

Dneska jsem si pro Vás nachystala článek na téma spotřebováno, nestíhám ani obíhat blogy co vydali článek, jelikož celý týden máme 12náctky je to síla jít spát v 8-9 ráno a vstavat v 16h a potom hodina a půl na obed a na svacinu a sup jít tam znovu. Ale víkend se blížíííí!

Ano spotřebované produkty mám v Primark tašce :D


Celá hromádka :)


1. 100% odličovací tamponky ze SuperDrug - tyhle jsou fakt dobré, neškrábou, dobře se s nima manipuluje. :) 
2. Asda 100 čajových svíček - tohle tu moc nepatří, ale i tak jsem přidala vypotřebované čajové svíčky. 

3. Makeup Rimmel - moje stálice kterou si kupuji stále bud tento z cervených víckem nebo s modrým, obě jsou super a vyhovují mi. 


4. Radox tekuté mýdlo na ruce - tohle je také má stálice zkoušíme porád jiné vune. Za mě spokojenost.

5. Lenor aviváž - miluji aviváže od Lenoru, krásně provoní prádlo, také zkouším ruzné varianty a všechny mi voněli. 


6. Pěna na holení - tuhle jsem si kupovala v Pounlandu za libru a musím říct, že byla dobrá vyhovovala mi.

7. Listerine ustní voda - tady je to klasika u nás v koupelně a také velice doporučuji. 


A tím jsme dneska došly ke konci. Já doufám, že se Vám článek aspon trochu líbil.

Vy mi napište co vy jste vypotřebovali v měsíci Červenec? :) 

You May Also Like

3 komentářů

  1. Moje Spotřebováno bude on line v pondělí. Taky mám jen pár kousků :-) A taky tam bude pár food tipů.
    O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
  2. Listerine mám z ústních vod nejraději. A ty 12-ky ti vůbec nezávidím.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)