Recenze: Burberry vůně

by - září 08, 2016

Zdravím, já dneska přináším trošku u mě netradiční recenzi a to v podobě vůni. Tyhle dvě vůne jsem zkoušela poprvé  a musím říct, že obě mě vyhovují, jedna je sladká, druhá taková těžší.

Vyzkoušeli jste někdo už nějakou vůni od Burberry?? 

Samozřejmě že mám jen vzorečky, ne plné balení :) 


Tady vidíte jak by měli vypadat i lahvičky. :) Jsou to nádherné kousky. 

 

Začnu tím jemnějším kouskem. 

Info z elnina.cz Burberry Brit Sheer je nová, lehká, květinově ovocná varianta populární vůně Brit. Parfumérka Emilie Coppermannová ji navrhla tak, aby vyjadřovala mladistvého ducha Burberry Brit a charismatickou ženu, pro níž byla stvořena.

Složení  
Hlava - yuzu, mandarinka, list ananasu, hrozen, liči
Srdce pivoňka, broskvový květ, sladká hruška, hruška nashi
Základ bílé pižmo, amyrisové dřevo

Můj názor? Tuhle vůni jsem si oblíbila, voní tak jemně a přesto sladce. Tuhle používám nejvíce, ale zase až tak dobrá není, protože výdrž je necelých 6 hodin potom když ji chcete cítit, tak musíme si přičichnout k tomu místu kde jste si ji nastříkali. Vůně se hodí spíše na léto. Kdo má rád takové ty květinové vůně, tak tohle bude vaše TOP. :)   Sice mi tam spíše více voní ty květiny, než ovoce, ale je to velmi příjemná, nevtíravá vůně. :) 

Cena je - 30ml - 425kč, 50ml - 586kč, 100ml tester - 500kč, 100ml - 695kč.  Podle mě ceny jsou v pohodě! :) 


A tahle je trošku jiná a k tomu těžší vůně.

Info z elnina.cz Burberry Body Gold Limited Edition je orientálně-květinová vůně pro ženy z roku 2013. Svěží tóny broskve a čerstvých květin pozvolna přecházejí do sladkého nádechu vanilky a abry. Parfém Burberry Body Gold Limited Edition symbolizuje krásu a svůdnost.

Složení 
Hlavabroskev, frezie, pelyněk
Srdce - růže, kosatec, santalové dřevo
Základkašmír, pižmo, vanilka, ambra

Můj názor? Tady tahle vůně je pro mě hrozně moc fajn, já sice těžké vůně jako je tahle moc nemusím, ale tohle mi kupodivu nějak extra nevadí. :) Tady je jasné že to je květinová vůně, jedná se zřejmě o limitovanou edici. Je to celkem taková těžší vůně, možná to dělá to santalové dřevo nebo kašmír, možná i pižmo. :) Já proti téhle vůni nic nemám, vyhovuje mi. Co mi je zajímavé, že tahle vydrží opravdu víc než ta předchozí a to krásných 10 hodin i více. Já si vůně na oblečení nestříkám, ale na tělo. 

Cena - 60ml - 697kč, 85ml - 953kč
Tady už je cena trošku větší, ale kdo chce kvalitní výdrž, jděte do toho! :) 


Shrnutí - Obě vůně mohu doporučit, ale kvůli výdrži dávám přednost té druhé a tou je Burberry Body gold. 

Já děkuji zastoupení elnino.cz za poslaný balíček a v něm tyto testery parfému.




You May Also Like

4 komentářů

  1. O Burberry jsem psala samostatný členek na blog. Je to moje láska z letiště :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají obě dobře. Zaujala mě ale spíš ta druhá, protože je tam vanilka. Já vanilkové vůně miluju. Pěkná recenze :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem kdysi měla vzoreček vůně od Burberry a voněla mi naprosto božsky! ♥

    AXE Giveaway | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeej, škoda, že se nedá přivonět. Popisy zní skvěle a věřím, že obě nádherně voní. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)