New (140) Objednávka z Oriflame

by - října 21, 2016

Zdravím, takhle při večeru, jak se máte? Co máte v plánu na víkend? :) Já jsem si v úterý objednala z katalogu Oriflame a dnes mi přišel domů, tak se o to s Vámi podělím. :)))


Jako první tady mám sadu za 350 kč, což za tu cenu je opravdu super! :) Sada obsahovala to co vidíte na obrázku, takže vůně Lovely Garden, která samostatně už stojí 700 Kč. Ta vůně je přímo skvělá! :) Už jsem ji očichala a líbí se mi. Dále v sadě vidíte vedle vůně olejovou kuru na vlasy, jako mám zavřenou tubu vložit do horké vody obsah tuby masírujte do mokrých vlasů po dobu cca jedné minuty. Takže tento olej zní určitě skvěle a jsem na něj mega zvědavá. Dále tam mám krém na ruce, sice je malý, ale to mi vůbec nevadí, protože krásně voní. Pak i olivový balzámek na rty, musím říct, že já olivy nesnáším, ale balzám mi voní. A určitě ho využiji. A poslední v sadě bylo mýdlo masážní od Swedish Spa. :) Na to se těším nejvíce. :) 


Tady vidíte olej, krém a balzám na rty s blízka. :)


Dále jsem si vzala masku na vlasy pro poškozené vlasy jsem na ní velice zvědavá a rovnou jí zítra vyzkouším. :) Opět co je má klasika je zázračný kelímek tento mi nejvíc pomůže právě přes zimu kdy mám koutky na rtech a tento jediný balzám je odstraní. :))) A poslední je pro přítele k Vánocům vůně, která mi nejvíce voněla, takže snad mu bude vůně vonět! :) 


Tady vidíte s blízka. :) 


A tady vidíte flakonek u vůně Lovely Garden, je to velmi příjemná vůně a flakonek je také velmi pěkný. :) 


Tak a to je můj dnešní balíček z Oriflame. :) Máte rádi Oriflame??? :) 

You May Also Like

6 komentářů

  1. Pekná objednávka :) Oriflame robí zaujímavé balíčky. Síce som v Oriflame zaregistrovaná, no už som dlho nič neobjednávala.

    OdpovědětVymazat
  2. Oriflame mám moc ráda. Flakonek na poslední fotce je krásný a olivový balzám na rty bude určitě super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Dělala jsem asi 3 roky Oriflame. Mám od nich nejraději pečující kosmetiku, božské voňavky. Lovely Garden je fajn, kolikrát jsem se na ni koukala v katalogu. Masku jsem měla a byla docela dobrá :)

    OdpovědětVymazat
  4. samé super vecičky, ja mám značku Oriflame tiež rada a tiež si z tade objednávam často ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Oriflame som predávala niekoľko rokov a aj keď som s ním prestala, zásobu výrobkov na ešte poriadne dlho mám :D :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  6. Je to super objednávka, tu sadu bych chtěla taky - uvidíme teda, jestli jí najdu pod stromečkem nebo ne :)
    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)