Přeskočit na hlavní obsah

Lakování s Essence a Miss Sporty

Jak se máte? Venku nám mrholí a je hnusné počasí, příští týden zase hrozí mrazy a to až do -7, no prostě šílené! :( Já jsem si pro Vás připravila článek o mém lakování znovu nehty :D ale tyhle nehty mám už vyfocené snad od září a tak nebudu fotit nic nového, když je venku tak hnusně.

Použila jsem base coat od Essence, Modrý lak od Miss Sporty v odstínu 544, Top coat od Sally Hansen, Gelový lak od Essence v odstínu 33 wild white ways, krásně třpytkavý lak Miss sporty v odstínu  003


A tady už je můj výtvor, co na něj říkáte vy?? :)


První jsem dala top coat, poté nanesla bílý lak na nehty, na jeden nehet jsem dala ten krásný modrý odstín. Nechala vše zaschnout a vedle modrého laku jsem nanesla na bilý třpytky, opět nechala jsem zaschnout a nanesla top coat a tím je hotovo. :) 









Komentáře

  1. krásne nechtíky :) pekne si sa s tým vyhrala :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  2. Ten bílý Essence mám také a jsem s ním moc spokojená, krásně kryje. Bílé jsou někdy takové napůl průhledné, ale tenhle je krásně pigmentovaný a za pár korun. Od Miss Sporty mám laky také moc ráda a ten třpytkatý vypadá krásně, budu se po něm muset mrknout :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten modrý nehet se mi k tomu moc nehodí, zvolila bych radši růžovou a nebo zlatou :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju laky od Essence, mám jich doma už celkem hodně a bez dvojky base coat + top coat se už neobejdu:)
    Sim in the Bubblegum
    VÁNOČNÍ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Ten třpytkatý lak je skvělý, musím se po podobném taky podívat. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Taky bych zvolila jinou barvu místo té modré, takovou, aby ladila k těm třpytkám :)

    OdpovědětVymazat
  7. mě se ta modrá líbí, pěkně to oživuje

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem antitalent na lakování nehtů, takže proto mi tohle přijde jako úžasný mistrovský dílo. Hrozně se mi líbí i ta kombinace, dobrá práce girl.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  9. Já používám hodně laky Essence a MS! Hezké!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D


Líčení 2.3

Zdravím při nedělním dopoledni, venku nám teda pořádně mrzne máme každé ráno -16 stupňů. A to právě i svítí sluníčko...no nic dnes mám opět líčení, snad se znovu nestrhne lavina na vinted, protože mé předchozí líčení si jedny blbky rozebírali na vinted, prostě k nepochopení. Já bych řekla, že tentokrát se mi to opět povedlo a s líčením jsem velmi spokojená. Hodí se na denní líčení, ale i na večerní, protože jsou tam sem tam třpytky. :) Ale dost keců a jdeme se podívat na fotky....