Recenze: Obličejový olej Saloos

Zdravím a přeji krásné sobotní odpoledne, sice nám trošku venku prší, ale to nevadí. My si dneska dáme malou recenzi na přípravek od Saloos. :)

První malé info ze stránek http://www.saloos.cz/

Bio regenerační obličejové olejeÚčinnou alternativou denního i nočního krému jsou bio regenerační obličejové oleje. Jejich základem jsou tři nejkvalitnější bio oleje lisované za studena: Jojobový, jako jeden z nejcennějších přírodních olejů, významně pomáhá regulovat vlhkost pokožky. Brutnákový je díky vysokému obsahu kyseliny gama-linolenové mimořádně vhodný na problematickou pokožku. Šípkový má protivráskové účinky. Dokonale ošetřuje suchou a zralou pleť a podporuje její vitalitu. Dále mohou obsahovat bio arganový olej nebo olej z granátového jablka.

Účinky - 

  • Probouzí unavenou pleť k životu, udržují její přirozenou rovnováhu, harmonizují funkci pokožky.
  • Pomáhají udržet přirozené regenerační schopnosti pleti a její hydratační režim v rovnováze.
  • Jsou vhodné na vrásky a proti předčasnému stárnutí pokožky.
  • Udržují pleť vláčnou a pružnou, pomáhají zachovat její pevnost.
  • Chrání pleť před nepříznivými vlivy.
  • Příjemná vůně obsažených esenciálních olejů může podporovat kompletní uvolnění a navozovat okamžitý pocit pohody.
  • Přirozeně splývají s pokožkou, rychle se vstřebávají, zanechávají pleť přirozeně vláčnou a hebkou bez pocitu mastnoty. 
  • Jsou vhodné pro všechny typy pleti, velmi dobře působí i na citlivou a problematickou pleť, která jinak nesnese běžné kosmetické přípravky.



Balení olej se nachází v bytelné lahvičce ze skla, takže se v pohodě vleze i do kosmetické taštičky. Lahvička má 20ml, což si někdo může říct, že je to málo, ale není toho málo, protože vážně stačí dvě až tři kapky na celý obličej, takže vážně Vám to vydrží měsíce. :) Lahvička se mi líbí svým dávkováním, které vidíte na obrázku níže. Je to vlastně kapátko, stačí ty dvě až tři kapičky na celý obličej pořádně to rozetřít a máme hotovo. :) Skvělá věc! :)  


Vůně je to vůně citrusů, ale vážně to moc pěkně voní. :) Mají k výběru tolik olejů například ( granátové jablko, heřmánek, jasmín, růže) prostě krásně specifické vůně. 

Složení  
Rostlinné oleje lisované za studena: bio jojobový, bio brutnákový, bio šípkový
Esenciální olej: lemon tea tree 
Vitamíny A, E, F, lecitin  



Co na něj říkám já? Tady bych řekla jako první, že se mi právě líbí dávkování, stačí pár kapek a produkt vydrží na několik měsíců, já sama ho používám večer hlavně na noc, ale dá se použít i ráno jako základ pod makeup. Já jsem si ho vybrala kvůli tomu, že mám ještě trochu akné a musím říct, že mi vážně pomáhá, netvoří se mi už tolik akné a kdysi jsem k tomu před několikati měsíci měla suchou pleť v okolí nosu a čela a po tomto zázraku suchá pleť zmizela. Takže opravdu dodává olej hydrataci, regeneruje pokožku. K tomu ještě tak nádherně voní. :) No já jsem ze značkou saloos velice spokojená, je příjemná na pleti, nic mě nedráždí. Za mě spokojenost. Je na výběr tolik olejů, stačí si vážně jen vybrat. :) 


Klady

+ cena
+ bytelné balení
+ vůně
+ výběr
+ vhodná pro mastnou, mladou i problematickou pleť
+ hydratuje, regeneruje pleť

Zápory

- žádné



Tento regenerační obličejový olej zakoupíte TADY za cenu 155 Kč.

Oleji dávám 5 hvězdiček z 5 


Já děkuji zastoupení Saloos za poslaný balíček a v něm tento regenerační oblíčejový olej 



11 komentářů:

  1. Ja mám tiež tieto oleje veľmi rada,nam ich doma 2 a som spokojná ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Pleťové oleje od Saloos mám taky moc ráda, už jsem jich pár vyzkoušela a určitě plánuji i další varianty, ten výběr je opravdu bohatý :)
    Lovely imperfections | Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. A very interesting post !!! I like your blog and for this I stay as follower, I hope you follow me too!!!
    We'll be in touch!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. To je skvělá a parádní alternativa k mému čistidlu. To bych měla někdy zkusit!

    Díky za tip a měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  5. nice!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Miluji tyto olejíčky od Saloosu :) používám je jak já tak i přítel.
    Můj blog: Beauty by K. + u mě na blogu najdeš soutěž o voucher na 700 Kč :).

    OdpovědětVymazat
  7. Mala som ho, ale už ho viac nekupujem, pretože mne treba odlíčiť hlavne oči a na to mám práve odličovače očného makeupu. Ale z tejto "rady" je skvelá pleťová voda :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jednou jsem si chtěla koupit jeden produkt, ale nakonec jsem ho do košíku nevzala. Takže zatím se značka nemám žádnou zkušenost. :) Ale zatím si jej všichni chválí.

    OdpovědětVymazat
  9. Už skoro pět let nepoužívám nic jiného než obličejové oleje. Jsou nejlepší!
    Ejnets in Lisboa

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)