Spotřebováno (Říjen 2016)

by - listopadu 12, 2016

Zdravím, dnes mám pro Vás spotřebováno :) Jinak včera bylo 11.11 měl můj přítel svátek a také byli na aliexpressu 50% slevy a tak jsem si poprvé objednala :D :D Zaplatila jsem za 7 věcí jen 166 kč :D noo jako už se těším až Vám to ukážu :))

Ale my teď mrkneme na spotřebováno :))



1. Oriflame krém na ruce - Tady tohle byla vážně autentická vůně třešní :) uplně nádherná vůně a mohu ho doporučit, krásně hydratoval, na rukou byl příjemný, rychle se vsakoval. 

2. Dove krém na ruce - já dove krémy naprosto zbožňuji a tento  byl se shea butter a s vanilkou no jako překrásná vůně, mohu jen a jen doporučit! :) 


3. Dove tuhý deodorant - tady netřeba opakovat, že dove je prostě značka co mám ráda a tento tuhý deodorant je prostě skvělý! Ochrání a to je to hlavní, ale teď zkouším rexonu tak uvidíme jak ona u mě obstojí. :) 


4. Palmolive čokoládový sprcháč - překrásná vůně já se do ní naprosto zamilovala. Pokožku nevysušuje a to je to hlavní. 

5. Oriflame šampon na vlasy - tohle voní jak nějaké břízové květy, je to velmi příjemná vůně, šampon umyje, prostě splní to co má :) Takže spokojenost :) 


You May Also Like

10 komentářů

  1. S tím Palmolivem mám taky zkušenost. Jen mi vadí, že se špatně nanáší :D Ale jinak je boží <3

    OdpovědětVymazat
  2. Ten sprchač čkoládový by som najradšej zjedla tak krásne vonia,, ešte som ho nepoužila zatial ale ked nevysúša tak o to ma väčšie plus:)

    OdpovědětVymazat
  3. Z týchto produktov som nevyskúšala nič, ale čokoládový sprcháč musel úžasne voňať! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nemám vyzkoušený žádný produkt, ale o tom čokoládovém sprchovém gelu od Palmolive jsem dnes uvažovala. :)

    Lifestyle and beauty by Dendy | Velká vánoční giveaway pro ni i pro něj

    OdpovědětVymazat
  5. No, už by bylo na čase vyzkoušet krémy na ruce od Dove. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Tieto tuhé deodoranty od Dove používam najradšej :) Super článok!

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway o Kawaii box, budem veľmi rada, ak sa zapojíš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  7. Od Palmolive som už dlho žiadny sprcháč nemala, no po tomto čokoládovom som už pár krát pozerala.. A čo sa týka deodorantov, mám veľmi rada krémový antiperspirant od Rexony, hlavne vôňu Active Shield, no od Dove mám tiež rada tieto tuhé :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na věci z aliexpressu se těším, koukala jsem na slevy a asi se to vyplatí, taky bych někdy chtěla udělat nákup na tomto webu. Bohužel s žádným produktem nemám zkušenost, pouze z řady naturals secret jsem měla sprchové gely, které mohu jen doporučit, hlavně levandulový :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Čokoládový sprchový gel nemůžu, mám pak na tu čokoládu děsnou chuť :D Těším se na článek o nákupu z Aliexpressu

    Secrets of M

    Krásný den, M.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)