Přeskočit na hlavní obsah

Oblíbenci (Leden 2017)

Ahojte, dnes mám pro Vás oblíbence za měsíc Leden, to je síla jak to utíká. :) Tak snad si to rádi přečtete :)) A jdeme na to.... :)

DOPLNĚK / TĚLOVÉ MLÉKO
Já momentálně jsem vybrala doplněk, protože tohle je náhrdelník s Yves Rocher, tento krásný jsem si byla vybrat proto, protože jsem ho od nich dostala k narozeninám. Skvěle mi sedí, je jemný a nosím ho skoro pořád, je fakt pěkný. :)


RTY
Tentokrát v kategorii rty nemám rtěnku, ale jen balzám na rty od značky Saloos, momentálně ho používám stále, protože trpím na koutky a tento je má léčit, zatím se mu to daří. :) 



OČNÍ STÍN / KRÉM NA RUCE
Tady jsem vybrala tuhle paletku od Maybelline, no musím říct, že je pravda, že jsem se s ní dost často líčila, ale popravdě pigmentace nic moc, ale to záleží také jak který odstín. Určitě bych na ní chtěla napsat recenzi. Je v oblíbencích proto, protože po ní sahám dost často. :) 


NEHTY
Tady jsem opět dala lak na nehty od Trend it up, protože poslední dobou je to taková moje klasika, je pěkný, jemný a jeho výdrž je suprová. 


TOALETNÍ VODA
Tady jsem opět vybrala vzoreček, protože mám těchto různých vzorečku fakt hodně a tak zkouším. A další se stala moji oblíbenkyní a tou je Marry me! od Lanvina. Je to velmi příjemná vůně, někdo tam prý cítí hodně magnolie, nevím mě to voní velmi příjemně a takové květinové mám velmi ráda. Není ani tak těžká, prostě je super! :) 




VLASY
Tentokrát je tu opět vychvalovaný suchý šampon na vlasy od Batiste! :) Psala jsem na něj už recenzi a prostě k tomu není co dodat, klasika která zachrání vždy a všude! :) 


VOSK
Ano přidala jsem novou kategorii, můj oblíbený vosk za měsíc. Tak doufám, že jsem Vás potěšila. A pro tentokrát za měsíc leden je to Passion fruit martini, ano někdo si možná říká, že jsem blázen v zimě už myslím na léto, ale ano je to tak, má oblíbená vůně, která je příjemná, svěží prostě jako kdybych pila nějaký letní kokteil! :) Za mě super! :) 






Komentáře

  1. Jeeej tu paletku Maybelline som si kúpila aj ja. Je úžasná a fakt kvalitná. Rovnako mám strašne rada aj tieto produkty Saloos, sú veľmi kvalitné. :)
    BeautyByLenka

    OdpovědětVymazat
  2. Náhrdelník vypadá moc hezky a balzám na rty i suchý šampón používám taky a oba výrobky jsou super. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Balzám na rty je super, mám ho taky! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tie tiene mám aj ja. Svetlé nie sú až tak dobre pigmentované ale tmavé sú skvelé :)
    Suchý šampón používam jedine od Batiste a iný už ani nechcem :D
    World of Nicol | Narodeninová giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám suché šampony Batiste moc ráda. Střídám je s oblíbenou modrou Schaumou.

    OdpovědětVymazat
  6. Suché šampny Batiste jsou top!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Vsem moc dekuji za koment! :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Giveaway // 7 UKONČENO

Ano dnes tu mám po dlouhé době soutěž, věci do této soutěže věnovala paní Veronika z eshopu Saloos. A tímto jí moc děkuji :) 

O co se soutěží? 
Tak především je to hlavní výhra sprchový olej s vůni Rakytníku - Orange, dále tu máme diář na rok 2017 a katalog Saloos produkrů. Výherkyně budou 3!

Pro prihlaseni do souteze piste do komentare

Povinne podminky.

1. Sledovat GFC najdete ho v menu pote napsat pod jakym jmenem me sledujete.
2. Email abych Vas v pripade vyhry mohla kontaktovat
3. Dát like FB stránce Saloos  a napsat pod jakým jménem sledujete

Nepovinna podminka

1. Muzete mi DAT like na moji FB stranku Style and Smile
2. Sdílej tuhle soutěž a napiš kde



Soutěž potrvá do 4.2.2017 



Spotřebováno (Září 2017)

Po delší době tu mám také spotřebováno, jelikož jsem toho moc nespotřebovala a když ano, tak mi to přítel povyhazoval, ale tohle jsem si schovala. Jedná se o takové mužské spotřebováno :D


Líčení 2.3

Zdravím při nedělním dopoledni, venku nám teda pořádně mrzne máme každé ráno -16 stupňů. A to právě i svítí sluníčko...no nic dnes mám opět líčení, snad se znovu nestrhne lavina na vinted, protože mé předchozí líčení si jedny blbky rozebírali na vinted, prostě k nepochopení. Já bych řekla, že tentokrát se mi to opět povedlo a s líčením jsem velmi spokojená. Hodí se na denní líčení, ale i na večerní, protože jsou tam sem tam třpytky. :) Ale dost keců a jdeme se podívat na fotky....