Recenze: Weleda sprchový krém granátové jablko a mandlový sprchový krém.

by - března 03, 2017

Zdravím při slunečném pátečním dni, jak se máte? Co máte v plánu na páteční den? Já relaxovat. Já si pro Vás na dnešní den připravila recenzi na sprchové krémy od Weledy. :))

Weledu každý z nás určitě zná a tak tady malé info ze stránek lékárna.czVšechny přípravky firmy Weleda jsou vždy vyráběny z přírodních surovin bez umělých konzervačních látek. Rostliny pro výrobu produktů jsou pěstovány v ekologickém zemědělství. Firma má vysoký morální i etický kredit jak pro výrobu, tak pro jednání se zákazníky, partnery i zaměstnanci. Všechny přípravky podporují osobní rozvoj, zdravý životní styl či obnovují zdraví člověka.


Co vše dokáže tento sprchový krém? 
  • Účinně, ale šetrně omyje vaši pokožku a ochrání ji před ztrátou vlhkosti. Obnoví vaše buňky a tím pokožku omladí a zregeneruje. Ochrání buňky před toxickým působením látek z vnějšího i vnitřního prostředí, Brzdí degenerativní procesy a má uklidňující a protizánětlivé účinky na pleť. Dodá vaší pokožce množství potřebných minerálů jako je železo, hořčík, sodík, draslík, fosfor a vápník.. Vaše pokožka bude tak po každé koupeli zpevněná, detoxikovaná, omlazená, pružná a jemná a hlavně se budete cítít báječně a vitálně


Balení je to v plastovém obalu s uzavíratelným víčkem na zacvaknutí, takže Vám nikde neteče ani když si ho vezmete na cesty, jedině kdyby jste ho nezavřeli pořádně. Takové balení mám opravdu ráda, protože si vymáčknu na žiňku tolik, kolik je potřeba a vystačí mi to. Tento sprchový krém má 200 ml, což je taková osvědčená klasika. Líbí se mi na něm, že je v červeném obalu a k tomu na boku je nakreslené granátové jablko, což na mě působí zajímavým dojmem. :)

Vůně jedním slovem nepopsatelně dokonalá, velmi příjemná vůně. Já vždy chtěla vyzkoušet tuto vůni a už kdysi jsem se na tuto vůni všude dívala a dost mě zajímala a popravdě opravdu je to ta nejdokonalejší vůně. Já teda granátové jablko jedla snad jen jednou, ale vůně je velmi příjemná.


Složení  - voda, cukerný tensid, sezamový olej, alkohol, jemný anionický tensid, slunečnicový olej, glycerin, směs přírodních éterických olejů, karagenan, olej z makadamových ořechů, olej ze semen granátových jablek, extrakt z prosa setého a slunečnicových květů, xanthan, kyselina mléčná, Limonene*, Linalool*, Citronellol*, Geraniol*, Citral*, Coumarin*. *součást přírodních éterických olejů


Co na něj říkám já? Co mě zaujalo, je opravdu ten obal a to, že to má víčko, které je na zacvaknutí. Ale myslím si, že nepůjde vše s dozy spotřebovat, nevím to jistě, ale myslím si to. Jeho vůně je fakt krásná, velmi dobře mi to připomíná opravdické granátové jablko, takže žádná chemie apod. A jaké jsou jeho účinky? Nejsem po sprchovém krému vůbec vysušená, či nějaké šupinky to vůbec ne, ba naopak pokožka po umytí je krásná, jemná a prostě pěkná než kdy jindy. A proto jsem se do něj asi zamilovala :D Co oceňuji je to, že po sprše vůbec nemusím se mazat krémem, což u některých sprchovým krému je vyžadováno, protože vysušují pokožku to mi třeba dělá mýdlo od Frais Monde. Krém nijak extra nepění, což mi nevadí, opravdu stačí trocha na žiňku, tak jak to používám já a vystačí to na celé tělo. Za mě je to popravdě asi ten nejlepší přírodní sprchový krém co jsem vyzkoušela. :) 


Tohle se jedná o mandlový sprchový krém, který jsem dostala jako vzoreček. :) Takže si o něm povíme jen něco krátce. 

Něco krátce o němJemný přírodní pečovatel o citlivou nebo zralou pleť, kterou umyje, vyživí a zvláční. Jednou z hlavních předností je malá spotřeba, neboť po nanesení na pokožku a rozetření, krém božsky napění a malým množstvím, zhruba velikosti třešně, v pohodě umyjete celé tělo. Kromě voňavého umytí dodá pokožce tu správnou výživu, aby mohla projevit svou přirozenou krásu, vláčnost a hebkost. Zmírní a zklidní případné podráždění pokožky, zregeneruje ji a podpoří její pohodu a zdraví obsahem vitamínů – A, E, F a minerálů – především hořčíku, vápníku a draslíku. Sprchový krém je tak jemný a všestranný, že pro normální pleť nemusíte po koupeli používat tělové mléko, protože sprchový krém pokožku nevysuší, naopak ji příjemně zvláční. 


Složení - Voda, mandlový olej, alkohol, behenyl alkohol, glycerin, tapioka (maniokový škrob), cetearyl glukosid, karagenan, xantanová guma, kyselina mléčná, směs přírodních éterických olejů.

Co na něj říkám já?  Vůně je to opravdu velmi jemná a také se mi hodně líbí jeho balení. Velmi mě potěšilo, že tento sprchový krém je na citlivou pokožku, jelikož momentálně mám dost poškrábané nohy a svědivé, protože jsem chytla alergii pravděpodobně na jedno tělové mléko od Dove s řady kašmírové, od té doby se prostě toho nemohu zbavit. A tento sprchový krém mi asi dost pomáhá, jelikož před tím mám nohy takové svědivé a mám tendenci se škrábat, ale jakmile ho použiji a po sprše, tak mám pokožku jako vyměněnou, nemám tendenci se škrábat ani nic tomu podobnému, což je opravdu skvělé! A tento asi budu potřebovat ve velkém balení. Mandlová vůně mi nevadí, ikdyž jsem mandle nikdy nejedla, ale vůně není silná, takže proč ne. Opět se po něm nemusím mazat tělovým mlékem, což je dobré. :) 


Klady za oba výrobky

+ kvalita výrobků
+ cena (pro někoho to může být dost ikdyž se jedná o přírodní produkt)
+ balení 
+ vůně
+ po použití se netřeba mazat tělovým mlékem
+ mandlový krém opravdu na citlivou pokožku je vhodný, hezky ji zklidní a nedráždí 

Zápory
- za mě žádné 

Jejich cena se pohybuje momentálně na granátový krém je cena 229 Kč a na mandlový krém je cena 209 Kč. Zakoupíte je na těchto stránkách TADY a TADY 

Já děkuji zastoupení lékarna.cz za balíček a v něm tyto dva sprchové krémy. 

You May Also Like

6 komentářů

  1. Vipadá to dobře ;) myslím, že si hned něco z toho koupím :)

    http://katehavlova.blogspot.cz/?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Ano máme stejný plán na pátek - relaxovat! Tak si tu teď sedím, ve sluchátkách mi hraje nový Ed Sheeran a já projíždím moje oblíbené blogy. Granátové jablko mi začalo jak vonět tak i chutnat, takže díky za tip protože přece jen to není ovoce, ke kterému se dostanu tak často jak bych chtěla, tak aspoň třeba touto cestou;)

    www.double-claire.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Od Weledy jsem ještě nic neměla, ale hodně se mi líbí jejich mandlová řada. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Sprchový krém od Weledy jsem nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten s granátovým jablkem je skvělý, používám ho moc ráda :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  6. Granátové jablko má úžasnou vůni :-)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)