Recenze: Francouzský bílý jíl Saloos

by - dubna 16, 2017

Ahoj, vítám Vás u další recenze a přeji hezké počteníčko.

My se dnes podíváme na vroubek pleťové masce od Saloos, tohle je velmi vydařená novinka, kterou jsem mohla otestovat pro Vás. Na rozdíl od zeleného jílu mi tato s bílým jílem vyhovuje daleko líp. :)))  Bílý jíl jako masku jsem zkoušela už od známé značky jako je Soaphoria. Jdeme na recenzi....

Info ze stránek www.shop-saloos.cz -  Pokud máte jemnou, citlivou pleť a hledáte účinného pomocníka, který ji důkladně a hloubkově vyčistí a zároveň detoxikuje, bílý jíl pro vás bude správnou volbou. Jako jediný z jílů je hypoalergenní a přesto stejně účinný. Pomůže vám důkladně a přitom šetrně vyčistit hluboce zanesené, nečistotami i mazem ucpané póry a předcházet jejich návratu. Pleť bude krásně vyživená, zářivá, svěží a hebká zároveň. Bílý jíl je známý také pro své antibakteriální a protizánětlivé účinky. Při dlouhodobějším používání pomáhá regulovat tvorbu mazu a napomáhá ke zlepšení stavu pokožky, která trpí lupénkou, ekzémy či akné. Je skvělým regeneračním prostředkem, celkově zlepšuje strukturu kůže a pomáhá redukovat její suchost a předcházet šupinatění.Pro přípravu čistící a regenerační masky si připravte nekovovou misku a špachtličku či štětec, určený k nanášení pleťových masek. Smíchejte malé množství prášku s vodou a vymýchejte jej ve středně hustou kašičku. Vylepšit ji můžete tím, že obyčejnou vodu nahradíte květinovou, nebo přidáním pár kapek pečujícího oleje. Naneste masku na obličej a dekolt, nechte cca 15 minut působit a poté opláchněte vlažnou vodou.

Další využití
Zábaly a koupele s přidáním bílého jílu jsou vhodné při zánětech kloubů, šlach, při křečových žilách, revmatizmu, svalových křečích, bolestech zad, lupénce i ekzémech. Zábal si můžete udělat tak, že kašičku z jílu a vody nanesete v silnější vrstvě přímo na problematické místo. Pro použití do koupele stačí, přidat 3-5 lžic a důkladně ve vodě rozmíchat. Aktivně se bude podílet na regeneraci vaší pokožky. Díky svým přirozeně čistícím schopnostem ji zbaví nečistot a všeho co by v ní být nemělo a zároveň posiluje celý organismus. Koupel také pomáhá podpořit látkovou výměnu a pomáhá tím předcházet projevům celulitidy. Pokud nejste zrovna milovníci koupelí, jíl použijte i ve sprše. Využijte ho jako masku na vlasy. Důkladně je vyčistí a zbaví je nečistot. Do vlhkých vlasů naneste masku a nechte cca 15 minut působit, nebo ji použijte místo běžného mycího prostředku. Je vhodná také pokud vás trápí lupy či padání vlasů.


Balení víte co mi tady přijde divné, tady tato maska bílý jíl má pouhých 70 g, ale za to druhá maska zelený jíl má 80 g, což mi přijde, že obě masky vypadají stejně a i právě kelímek mi přijde stejný, tak nevím. Obal je plastový se šroubovatelným víčkem s pěknou etiketou. :) Prášek vydrží na hodně použití.

Vůně nijak nic zvláštního z toho necítím. 

Barva jelikož se tomu říká bílý jíl, tak pochopitelně bude maska nebo-li prášek bílý. 

Použití maskyaby jste docílili  masky, tak budete potřebovat vodu, kelímek s lžičkou a samozřejmě prášek bílý jíl. A to že jsem dala do kelímku asi 4-5 lžiček prášku klidně stačí i 2 a po lžičkách jsem dávala vody asi cca 2-3 lžičky vody. 
Maska se může použít i na různé místa na těle. Nebo právě i jako zábal na vlasy, kdy to prý zabrání padání vlasů, což jsem osobně ještě nezkoušela.


Prášek


Maska hned po nanesení.
¨

Maska po 15 ti minutách po zaschnutí


Co na ní říkám já? Masku jsem si popravdě velice oblíbila, tady tato maska mi vyhovuje daleko více, než zelený jíl! :) Po zaschnutí masky mě nic nepálí, neštípe. Po sundání masky je pleť jako dětská prdelka, je jemná, vypadá vyčištěně. Při sundávání jsem nebyla podrážděná, či nějaké zarudnutí se nekonalo. Je vhodná právě i na akné což já místy mám a po masce pleť vypadá fakt dobře, sice mi hned nezmizí, ale opravdu mi přijdou méně viditelnější. :) Musím říct, že tuto masku mám velice ráda a mile mě překvapila. Ráda jí používám, takže ji mohu doporučit dále! :) 

Klady

+ cena
+ balení
+ vyčistí
+ pleť je po masce jemná
+ akné se zmenší
+ žádné začervenání apod se nekoná

Zápory

- žádné jsem nenašla

Bílý jíl zakoupíte TADY za cenu 92 Kč, nebo v prodejnách DM  

Dávám 5 hvězdiček z 5 


Já děkuji zastoupení Saloos za poslaný balíček a v něm tento bílý jíl.





You May Also Like

6 komentářů

  1. Bílý jíl jsem ještě nezkoušela, ale maska vypadá velmi lákavě. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Takýto typ masky som zatiaľ neskúšala, no verím, že môže fungovať veľmi dobre :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám tuto masku a jsem s ní moc spokojená, taky jsem na ni psala recenzi :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  4. O niečom takom som ani nepočula, ale myslím si, že by sa mi to zišlo! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mám zelený a som spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  6. Som strašne rada, že som našla túto recenziu. Síce Loreal som si obľúbila najviacej chcela som vyskúšať tiež túto ale nevedela som sa rozhodnúť, určite ju vyskúšam! vďaka za tip :-)

    Taly Rare

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)