Tip: Moje vysněná toaletka.

by - dubna 21, 2017

Já Vás všechny zdravím u dnešního článku. Dám dneska takový menší tip na vysněnou toaletku. Určitě si každý všiml, že tohle po blozích se teď hemží články na toto téma a i já se na toto téma dám. Jelikož každá z nás má úplně odlišný vkus.

Já už jednou měla kosmetický stolek, ale bohužel co jsem odjela do Anglie, tak ho má moje ségra, což mi je i líto no. Takže jakmile se vrátíme do Česka zpět a budeme kupovat byt, tak určitě chci mít nějaký tento kosmetický stolek v ložnici! :)

Toaletní stolek s oválným zrcadlem a celkem 5ti šuplíky. Co se mi na tomto stolku líbí, je to, že má taburet na sednutí, je v bílé barvě, mám pro bílou barvu slabost. Ale tady se obávám, že by mi šuplíčky na kosmetiku, ale vůbec nestačili :D A co musím podotknout tak není vůbec drahý. Stojí pouze 3 990 Kč a najdete ho TADY




Co další se mi líbí podobný tomuto nahoře je, že je růžový. Jako pardon, nejsem barbína, ale ten stolek se mi nehorázně líbí. sice tento má 4 šuplíčky a k tomu taburet je květinkový. Tohle je prostě láska na první pohled. Ikdyž tento stolek už je drahší stojí 4 300 Kč a najdete ho  TADY


Za další tu mám takový obyčejný stoleček, který má 2 velké a 2 malé šuplíky. Na ploše má dostatek na různé věci jako jsou stojany, štětce, krabičky, misky cokoliv.  Zrcadlo by se klidně dokoupilo. Tento stolek stojí 3 615 Kč a najdete ho TADY


Doplňky na stůl apod.


1. Tady toto jsem si vybrala kvůli tomu, že se to hodí do koupelny, mohu tam dát makeupy, pudry, různé krémy, takže se tento organizér nikde neztratí. Stojí 459 Kč a zakoupíte ho TADY 

2. Tohle je sada čtyř doz, každá má jinou velikost, tohle bych použila jak na štětce, tak do toho mohla dát makeupy, krémy prostě cokoliv.  Tohle stojí 659 Kč a najdete je TADY

3. Co by to byl za kosmetický stolek kdyby mu chybělo stolní zrcátko! Já ty stolní zrcátka mám velice ráda a tohle se mi hodně líbí v tom, že vlastně má ještě jakoby dva talířky a tím pádem na to mohu odložit různé věci. :)) Stojí 849 Kč a najdete ho TADY

4. Takové jednoduché košíčky se mi hrozně moc líbí, ať je dám do koupelny či někam jinam, no spíše se mi hodí do koupelny na nějaký odkládací pult třeba zrovna na ručníky, nebo když budeme mít navíc mýdla, sprchové krémy, šampony. Stojí 249 Kč 2 ks a najdete ho TADY




A já bych Vám ráda doporučila eshop favi.cz najdete tam opravdu vše kuchyně, obýváku, ložnice, výbava, koupelny, prostě různé doplňky. Rozhodně tento eshop je třeba navštívit!! :) 

A doufám, že se Vám moje inspirace líbila a těším se na Vaše komentáře. 


You May Also Like

6 komentářů

  1. Mají tam moc pěkné věci. I když mám ráda růžovou barvu, tak bych dala přednost tomu bílému kosmetickému stolku. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Nejvíce se mi líbí ten růžový stoleček :) taky jsem na toto téma psala článek, takže se koukni, jestli chceš :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  3. Jé krásný, jen to zrcadlo by mi vadilo. Já mám radši větší i do šířky, ale je roztomilý. Mám dva podobné a jsem spokojená. Asi bych si vybrala bílý, ale růžový je TOP. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  4. Tieto stoly sa aj mne hrozne páčia a tie doplnky, krása. :)
    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som tiez dlho tuzila po takomto toaletnom stoliku , az som si tento rok sen splnila a konecne si ho kupila a som z neho nadsena :)
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji moc za tento velice parádní a naprosto úžasný příspěvek! My si chtěli také tak trochu udělat tu naši kuchyni trochu jinčí a je to teda hrozný "vopruz", jak se tak říká:D Jediné, co na tom bylo asi nejpříjemnější bylo zařizování doplňků do kuchyně no... Mějte se hezky a přeju míň starostí...

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)