New (152)

by - července 15, 2017

Přeji krásnou sobotu, co máte dnes v plánu, nebo co jste dělali? My byli ve městě a tak trošku jsem nakupovala, tak Vám to teď ukážu.


No do Česka mi přišel včera balíček od Astrid k recenzi, mamka mi posílala foto, ale bohužel testovat nemohu nejsem v Česku přiletím až další rok. :) Ale tak aspoň se mám na co těšit. :) 


Ve SportDirectu jsem ukořistila sportovní legíny Karrimor Run z 37 liber na pouhých 11.50 liber, takže super koupě. Mohu je využít jak ven, tak i do města, což se mi líbí. :)


Nemohla jsem odolat a zastavila jsem se i v Yankee Candle obchůdku, právě probíhá u nás 50 % slevy, takže co vidíte dva vosky vedle sebe, tak ty jsem pořídila za 0,89 liber. :) A ty čajové svíčky v kalíšku ze 6.99 liber na 3.49 liber, super koupě! 



A ještě vzpomenu SportDirect, tam jak vidíte krabici, tak Vás nic jiného nenapadne, než že jsou v tom boty :D


A taky že ano! Jsou to Nike Running jsou nehorázně pohodlné! A dokonale nádherné! Stály 33.90 liber. Ikdyž se to nezdá, ale je to velikost 41 já nikdy takovou velikost neměla, ale opravdu mě u těchto bot 40 dost tlačily. A to si kupuji většinou 39-40 velikost :D 



You May Also Like

7 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)