Recenze: Mléko na opalování a hydratační mléko po opalování.

by - července 30, 2017

Zdravím, Vás při dnešním článku, dnes se budeme věnovat poslednímu článku co se bude jednat o sluneční péči, jelikož je červenec za námi a třeba tyto dva výrobky ještě někdo využije, třeba pojedete do tepla v září, kdo ví a tak si o nich něco povíme. :)

Info ze tránek astrid.cz ASTRID SUN Rodiné mléko na opalování ve spreji OF 30 obsahuje systém fotostabilních UV filtrů, který spolehlivě chrání pokožku před škodlivými vlivy UVA a UVB záření a předčasným stárnutím. Mléko obohacené o extra pečující multivitaminový komplex (D-panthenol, vitaminy A, E, F) bylo speciálně vyvinuto pro ochranu citlivé pokožky intolerantní ke slunečnímu záření. Hypoalergenní složení, vyvinuté tak, aby se minimalizovalo riziko alergických reakcí, je dobře tolerováno citlivou pokožkou. Dermatologicky testováno.


Můj názor? Já jsem s tímto mlékem velice spokojená, protože já miluji všechno to, co je ve spreji, je to vlastně jednodušší aplikace, takže proč ne. Na spreji, kde se to stříká, tak to má takovou ochranou cosi aby to nestříkalo když třeba jen o to zavadíte, což je super. Mléko jemně voní a je velmi příjemné. Je to ochrana 30, což si myslím na nějaké domácí slunění stejně stačí. Co se mi na tomto opalovacím přípravku líbí, je to, že je vhodný jak na obličej, tak i tělo. Co je ještě super, že je voděodolný a vhodný na citlivou pokožku. Roztírá se dobře, takže ho mohu všemi deseti doporučit. 




Info ze stránek astrid.cz ASTRID SUN Hydratační mléko po opalování ve spreji obohacené o extra zklidňující komplex (D-panthenol, allantoin, bisabolol) napomáhá udržet v pokožce optimální úroveň hydratace a zároveň zklidnit pokožku podrážděnou slunečním zářením. Zvláčňuje pokožku, podporuje její dlouhotrvajícíopálení a zanechává ji jemnou, hydratovanou a svěží. Snadno se vstřebává a nezanechává pocit mastnoty. 

Můj názor? Já jsem si tohle mléko po opalování hodně oblíbila, protože jsem ho nanesla jednou na spálenou pokožku a velmi mi to pomohlo, že do 3 dnů bylo po spálené pokožce pryč, samozřejmě tím nemyslím jako že zčervenání bylo pryč, ale už to nebolelo, nepálilo apod. věci. Jinak co se jedná o vůni, tak ta je jemná, velmi příjemná. Co se mi na mléku líbí, že se hodně dobře vsákne do pokožky a tím vypadá pokožka velmi zdravě, je taková hydratovaná. Není mastný, což u některých opalovacích přípravků bohužel je na denním pořádku. Já ho mohu doporučit dále. :) 


První odspodu je mléko na opalování
Druhé vrch je mléko po opalování 


Oba produkty doporučuji. Mléko na opalování najdete asi jen ve drogerii, protože na internetu mi to na různých stránkách píše, že mléko není k dispozici, tak asi je vyprodané :D
A hydratační mléko najdete TADY za cenu 99 Kč.

Já děkuji zastoupení Astrid za poslaný balíček a v něm tyto opalovací přípravky.

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*

You May Also Like

4 komentářů

Vsem moc dekuji za koment! :-)