New (154)

by - srpna 26, 2017

Zdravím, poslední dobou nemám čas ani chuť po noční směně něco přidávat na blog, ale snad se to časem změní a články budu připravovat o víkendu. :) Jinak co nového? Jak se máte, no za chvíli děckám končí volno, to teda rychle uteklo. Jak jste si užili léto? :) 

Byli jsme v pátek nakupovat jídlo do Asdy ( je to obchod jako u nás Albert apod.) A tam normálně měli neuhádnete co, ale výprodej kosmetiky převážně pečující, různé šampony, krémy a já nevím co všechno. Ale holky, tyto produkty mě nestály ani jednu libru. :D 

Ulovila jsem šampon a kondicionér od značky Andrew Barton, tuto značku neznám, ale ráda ji vyzkouším, píše se na zadní straně, že je to bez parabenu, tak jsem zvědavá, oba výrobky totiž krásně voní a stál mě šampon 18p a kondicionér také 18p.
A vzala jsem si ještě peeling na obličej od Neutrogeny jelikož mám sice jeden v koupelně, ale to vůbec nevadí, že mám i druhý, protože za 58p jsem ho tam nechat nemohla :D 

A to je všechno z mých malých nákupů, zítra po obědě se chystám do města a to převážně do Primarku, protože si chci koupit nějaké už podzimní věcičky, jako třeba nějaké trička obyčejné a nějaké ty podzimní svetříky. 


You May Also Like

6 komentářů

  1. Pěkné věci, ten peeling bych vyzkoušela:)

    https://windypinkstyle.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ani jeden z produktů, které sis koupila, tak neznám :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. To S.O.S. hair repair vyzerá zaujímavo :) Aj peeling ma celkom zaujal, krásne kúsky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto značku taky vůbec neznám, ale vypadá zajímavě :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)