Balíček do UK z rajnehtu.cz

by - září 30, 2017

Zdravím všechny při sobotním večeru. Já asi tak před hodinou dorazila z města. Ráno mi přišel balíček, jelikož už mi přišel v týdnu, ale bohužel po noční jsme spali a nikdo z nás neslyšel ťukání na dveře (zvonek tu opravdu není :D) tak jsem si zadala opětovné doručení na sobotní den a dnes už ho mám. :))) Takže Vám ho chci ukázat, ale bude to jen taková rychlovka, protože více se dočtete v recenzi.

Tento balíček jsem našla ještě v jedné velké krabici vycpanou všemi různými výrobky aby se nic neponičilo. Krabice vůbec nepřišla rozmlácená ani pomačkaná, takže super. A v krabici mě čekal tento milý dárek krásně zabalený i s ručně napsaným děkujeme Michaelo a k tomu prupiska, je to super!



Ještě před krabicí jsem našla tuto krásnou taštičku, která se mi bude hodit na malý nákup, či do města. :))


A tady už náhled co jsem tam měla. :) 


A tady takové rychlé info. :) Vybrala jsem si na jejich stránkách odlakovač na nehty zelené jablko. Tak jsem zvědavá jaký bude. Mám olejíček na nehty od ráj nehtu jahodový, no jako voní hodně sladce a voní mi to. Hydratuje a regeneruje křehké nehty, může se nanést i na kůžičku okolo nehtů, to právě potřebuji. 

Jako další jsem si vzala takovou speciální věc a jsem hodně zvědavá zda to bude fungovat, jelikož je to Avon a ten já moc v oblibě nemám. Je to vlastně obrušující krém na paty, nanáší se to na hrubou pokožku, kde se nechá působit 1 minutu, vmasíruje a opláchne. No snad to bude fungovat, je to pro mě novinka. :) 

A poslední je sada laku s rtěnkou! Je to značka Zoya což tato značka mi vůbec nic neříká, takže jsem hodně zvědavá. Jak je krásně růžový v odstínu Brynn. Rtěnka je v odstínu Candy. Ten samý odstín rtěnky jako má lak na nehty. Už se těším až vyzkouším. :) 


Já děkuji webu http://www.rajnehtu.cz/ za poslání výrobků k otestování až do Anglie. A rozhodně se těším až všechny výrobky otestuji. :)) 

You May Also Like

1 komentářů

  1. Je super, že byli ochotní ti poslat balíček do Anglie a je zázrak, že se ani nepomačkal. Na recenze výrobků se těším a nejvíce jsem zvědavá na ten krém od Avonu. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)