Novinky z Aliexpresu // 1

by - října 11, 2017

Zdravíčko, já dneska jdu na noční směnu, takže jsem si udělala čas a píšu Vám tento článek a tím jsou nákupy z aliexpresu. Někdo mě může odsoudit za to, že si tam kupuji kosmetiku a podobné věci, ale každého je věc, co si tam koupí. Já ráda zkouším nové věci a  nikdy jsem se z ničeho neolezla apod.

Není toho moc jen 6 věcí. :) 


 Ano za toto mě asi každý odsoudí, jelikož se jedná o fake Pandora náramku. Musím říct, že kvalitně vypadá, umývala jsem s ním i nádobí a jelikož ho mám trošku víc volnější tak mi padá, tak, že jsem ho i namočila do vody a zatím vypadá furt stejně, nic z něho neslézá. Pořád je v pěkném stavu. Koupíte TADY 


Jako další jsem chtěla ty hadříky na čištění pleti, vzala jsem zrovna to co se do toho vloží prsty a je to pohodlné. Ještě jsem to teda nezkoušela, vleze se to akorát na 4 prsty. Akorát mě zarazilo jak to je malé, ale je to vtipné. :D Koupíte TADY



Chtěla jsem obyčejné naušnice, tak jsem neodolala těmto koulím. Jsou od nejmenší až po největší. Ještě jsem taky žádnou na uchu neměla. :) Koupíte TADY


A teď už ta kosmetika, jako první je tu korektor HD světlý odstín, nezkoušela jsem, ale jsem na něj zvědavá. Koupíte TADY


Tahle paletka se mi na první pohled hodně zalíbila, i tato paletka přišla rychlostí blesku nějak do 15 ti dnů přišla. Akorát tady jsem zatím odstíny zkoušela většinou jen na ruku a to, že světlé odstíny moc pigmentované nejsou, ty tmavší odstíny už jsou na tom lépe. Ale třeba ta fialová vypadá dobře v paletce, ale na ruce už tak hezky nevypadala, takže uvidíme. Koupíte TADY



A poslední je další napodobenina rtěnky od Too Faced. Odstín na fotce zkresluje, protože ve skutečnosti barvička vypadá jinak. Zkoušela jsem jednou na rty a odstín je opravdu hodně povedený a na rtech opravdu vydrží, zatím mi nevysušoval rty. Koupíte TADY mám odstín 04 



You May Also Like

13 komentářů

  1. super, ja tiež dosť často nakupujem cez Aliexpress, ten lesk má krásne balenie ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Náramok vyzerá moc pekne a taktiež náušničky sa mi páčia :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nakupovat na ali je super. Líbí se mi všechny věci, akorát škoda té paletky.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Ja na Ali nakupujem veľmi rada 😊 Kozmetiku som si z Ali ale ešte neobjednávala. Ale niekedy si možno niečo na skúšku objednám.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten hadřík na odličování mě taky zaujal, ale neobjednala jsem a ty perličky mám taky :).
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  6. Aliexpres mám ráda, už mám objednané vánoční dárky :D Too Faced ale miluju takové, jaké jsou, kosmetiku bych zatím asi neriskla.

    OdpovědětVymazat
  7. Já na Ali nenakupuju vůbec, nějak mě to neláká :) Ale kdybych v nějakém kameném obchodě naazila na hadřík na čištění pleti, tak bych mu nejspíš neodolala :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Odsuzovat tě nebudu, protože fake Pandoru mám z Ali taky. Nákup pěkný, nejvíc mě zaujala paletka a rtěnka. :)

    Čtu, maluju a tvořím

    OdpovědětVymazat
  9. Aliexpress zbožňuji :-* Jestli tě někdo odsoudí nebo ne.. Já myslím že každý má snad svoji hlavu na to aby sám za sebe usoudil zda si chce kupovat kosmetiku na asijských eshopech či ne., nepovažuji to za nějaké navádění, jak občas někteří pindají. Mě se líbí set náušnic a paletka stínů. Já bych asi za Pandora korálek asi tolik peněz nedala, takže tě naprosto chápu.

    OdpovědětVymazat
  10. tie naušničky sú parádne :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na ali Expressu mají super věci nakupuju tam často. Většinou ale jen nějaký kravinky. Přiznám se že kosmetiku jsem se tam ještě koupit neodvážila. Ale nic proti tomu nemám poslední dobou to vidím u dost lidí a funguje jim to tak asi taky po něčem kouknu a pořídím si. Nakonec to bude ještě lepší než tady u nás už to vidím smajlík

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)