Recenze: Maska na ruce Skimono.

by - října 27, 2017

Dnes Vám přináším recenzi na speciální péči a tím je maska na ruce. Já podobné masky ještě nezkoušela, takže jsem celkem ráda, že jsem měla možnost vyzkoušet. Masku jsem našla v Lookfantastic boxu a o víkendu jsem ji vyzkoušela.

Info ze stránek Lookfantastic - Maska pro krásu ruky pro intenzivní výživu je určena pro náročné pracovníky. Je to jedinečná biocelulózová rukavice vytvořená značkou Skimono, která je inspirována asijskými trendy v oblasti krásy, jejichž cílem je poskytnout řešení škodlivých účinků znečištění, stres.

Maska ​​je vyrobena z přirozeně odvozené biocelulózy s trojrozměrnou matricovou strukturou, která byla nasycena v unikátním séru za účelem maximalizace absorpční kapacity. Může se pochlubit hydrofilními vlastnostmi, které dokáží zadržovat až 200krát více sušiny v séru s ultra tenkými, pevně tkanámi krystalinickými vlákny, které těsně přilnou ke každému obrysu pro optimální průnik.

Rafinovaný vzorec naplněný bambuckým máslem a aloe vera poskytuje posílení živin a vitaminů, které podporují pružnější a rovnoměrnější strukturu, zatímco kyselina hyaluronová přitahuje vlhkost jako magnet, aby odstranila suché skvrny a nerovnosti.

Biosyntetické rukavice dovolí pokožce dýchat a její kouzlo pracuje během 30 minut, aby se ukázaly ruce, které se objevují viditelně rozjasněné a doplněné. Prsty, nehty a kůžičky se cítí luxusně měkké a hýčkané, ideální pro použití před velkou událostí, která zajistí, že se ruce předurčují k dokonalosti.

Bez parabenů a toxinů.



 Z obalu jsem vytáhla takhle složené rukavice. :) 

Tady i video, jak použít masku. KLIK


Tu už vidíte jak vypadají na ruce. 

SloženíWater (Aqua), Glycerin, Carthamus Tinctorius (Safflower) Seed Oil, Urea, Glyceryl Stearate, Butylene Glycol, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, PEG-100 Stearate, 1,2-Hexanediol, Propanediol, Caprylyl Glycol, Illicium Verum (Anise) Fruit Extract, Phenoxyethanol, Dimethicone, Carbomer, Arginine, Hydrolyzed Collagen, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Leontopodium Alpinum Extract, Fragrance (Parfum), Allantoin, Adenosine, Disodium EDTA, Sodium Hyaluronate, Magnesium Ascorbyl Phosphate.



Co na ní říkám já? No musím říct, že teda jako maska je to super! Ale co mi vadilo, bylo to, že vlastně po nějakých 15 minutách mám na jedné ruce bradavici a začalo to svědět, či pálit, což bylo takové nepříjemné. Měla jsem to na rukou asi cca 25 minut, potom už mi to přišlo takové "nechutné", protože to mělo hodně tekutiny v sobě a bylo to už takové slizké. Co musím opravdu pozdvihnout bylo to, že to nádherně vonělo po Aloe Vera. Opravdu to tak nádherně voní. :) Rukavice jsem sundala a měla jsem to sérum vmasírovat do rukou, jenže v tom byl základní problém, že toho séra bylo strašně moc a tím pádem byl problém aby se to vstřebalo, protože ruce už byli dost vyživené. A když to sérum zaschlo na rukou, tak byli lepkavé, takže to nebylo nic pro mě a šla jsem to umýt. Ruce po masce byli opravdu hodně vyživené, jemné na dotek, ale na druhý den už po jemnosti ani památky. Maska za 10 liber, teda jako žádná sláva, na jednorázové použití ok, ale pro dlouhodobý efekt ne. 


Klady

+ vůně
+ bez parabenů

Zápory

- cena
- jednorázový účinek
- moc nasáklé tekutinou
- po sundání se nemuseli umývat ruce, ale já musela protože byli lepkavé

Já dávám 2 hvězdičky z 5


Masku zakoupíte TADY a stojí 10 liber. 

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*



You May Also Like

3 komentářů

  1. Tak to se už docela bojím rozbalit podobnou masku na ruce, akorát já ji mám od jiné značky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Masky na ruky som ešte nikdy nekúšala, ale táto vyzerá super!
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  3. Podobnou masku jsem měla nedávno v časopise jako dárek, tak jsem ji zkusila, ale že bych si ji sama koupila, to asi ne :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)