Recenze: Odličovací ubrousky Osiris Wipes

by - října 08, 2017

Zdravím, jak se máte při nedělním odpoledni, doufám, že si užíváte volna s nedělní kávičkou a k tomu si můžete přečíst recenzi na tyto odličovací ubrousky. :))) 


Sada čisticích ubrousků Xpel Osiris Wipes.
Ubrousky Xpel Osiris pleť čistí a odstraňují veškeré nečistoty. Složení obsahuje hydratační látky, které pleť zjemňují a optimálně hydratují. Po použití bude pleť jemná, svěží a čistá.
Složení kazety:
Osiris Deep Cleansing Facial Wipes 25 ks - Čisticí ubrousky Osiris 3in1 Cleansing Facial Wipes 25 ks - Čisticí ubrousky Osiris Exfoliating Cleansing Wipes 20 ks - Čisticí ubrousky
Taková kazeta se hodí hlavně třeba na cesty. :) 


První dva mají po 25 ubrouscích a ten poslední má jen 20.  Bude to takové shrnutí co jsem si zapsala do bločku, abych na všechno nezapomněla. :)


Osiris avisé deep cleansing -  Jejich 25, přijdou mi, že nejsou ani moc mokré, párkrát přejedu po obličeji a je suchý. Takže použiji na odlíčení nejméně tři ubrousky. Na takové jen dočištění, či osvěžení je to super. Makeup to odlíčí, ale i potom musíte použít micelární vodu, či nějakou odličovací pleťovou vodu. Řasenku to odlíčí, po odlíčení žádné štípání.


Osiris Avisé 3in1- jejich tam 25, ale přijde mi, že ubrousek je nějaký malý a strašně tenký. Na odstranění makeupu je super, je dobře navlhčený, není hned suchý. Pleť je vyčištěná, nemám s těmito ubrousky problém, řasenku také odlíčí, nic neštípe. Pleť není lepkavá. Na cesty je to skvělý pomocník. 


Osiris Avisé Exfoliating - jejich 20, tyhle jsou dostatečné mokré, na celý obličej vystačí jeden, makeup to odlíčí, ale není vhodný na aknozní pleť, protože jak jsem s tím přejela pupínek, tak mě to štípalo, možná je to tím aloe vera, ale po nějakou dobu byla pleť taková divná. A na místech, kde mě to štípalo, mírně červená. Tyto i vysušují. 


Ubrousky voní jemně, nejsou vtíravé. Mé dojmy z testování jsou takové smíšené, některé jsou fajn a třeba ten poslední exfoliating, mi vůbec nevyhovuje. Na cesty jsou ubrousky nejlepší a na dočištění pleti také. Ale na denodenní používání bych použila odličovací vody apod. :) Jsou levné v sadě stojí 55 Kč a po jednom stojí 38 Kč. Zakoupíte je na elnino.cz

Já děkuji zastoupení elnino.cz za poslaný balíček a v něm tato sada odličovacích ubrousků

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*



You May Also Like

5 komentářů

  1. hezká recenze :) já odličovací ubrousky moc nepoužívám, někdy si je jen vezmu s sebou někam na cesty, protože jsou praktické :) jinak mám raději třeba micelární vody nebo čistící gely :)

    OdpovědětVymazat
  2. Nejaké tie obrúsky som už na pleť skúšala ale väčšinou to boli od Balea mne vyhovujú skôr keď sa v rýchlosti potrebujem odlíčiť hlavne make up ktorý používam málo kedy, ale potom treba ešte pleť poriadne dočisťiť znovu takže ich veľmi ani nekupujem:)

    OdpovědětVymazat
  3. Kedysi som zvykla používať odlíčvacie obrúsky, no teraz som výhradne za tampóniky a micelárky :) Obrúsky používam iba intímne od Lactacyt-u. :) www.galkvinne.com

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)