Relaxační Vánoční omalovánky

by - října 22, 2017

Přeji krásnou neděli,

u nás je vlastně celý den zataženo, v noci pršelo, byl tu celkem velký vítr, že jsem myslela, že ani neusnu, ale nakonec jsem usnula hned :D Dnes je taky ještě větrno, ale není to tak hrozné jako včera. Já už od rána pálím vosk od Yankee Candle.

Včera jsem se stavila v BM Shopu, to je vlastně obchod něco jako Pounland, akorát je drahší a některé věci jsou tam i levnější, než třeba Tesco, Lídl, Asda apod. A už tam mají v prodeji Vánoční ozdoby, stromečky, všechny Vánoční dekorace, prostě nádhera.

A já jsem si tam vzala Vánoční relaxační omalovánky a tak jsem Vám je chtěla ukázat, ještě tam nic nemám. A k tomu dvoje pastelky.



No některé obrázky jsou i těžší, ale Vánoční obrázky vypadají skvěle.


Tohle je přímo vyzívavé na Vánoční poklidný večer. :))) Už se těším! 


A tady jsou pastelky ty první jsou  Dual to se vlastně jedná o to, že s jedné pastelky je třeba oranžová a s druhé strany má hnědou barvu, což je neskutečně dobrý, tohle jsem třeba v Česku ani neviděla, nebo si toho nejsem vědoma. :) A druhé pastelky jsou Metalické, už se opravdu těším na to, až budu vybarvovat. Ještě si musím dokoupit strouhátko a bude to dokonalé. :) 



You May Also Like

8 komentářů

  1. Páni! Ty omalovánky jsou fakt nádherné. A ty metalické pastelky taky!
    Tak ať se pěkně vybarvuje.

    Ketrin Fl ~ CALL ME KETRIN BLOG

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tie omaľovánky sú vážne krásne 😊 Takéto Vianočné by sa mi na chladné zimné večery určite zišli 😊 A tie farbičky vyzerajú super

    OdpovědětVymazat
  3. Mám taky vánoční omalovánky a je to opravdový relax. Pastelky od Crayoly se dají sehnat i u nás, ale ty metalické nepoznám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  4. Relaxační omalovánky jsou úžasné! Vánoční zatím nemám, ale mám je v plánu koupit:D
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  5. Jako myslela jsem, že my Češi s vánočními věcmi začínáme hodně brzo, ale teď jak bydlím už přes rok v Londýně tak vím, že je to celoevropský problém :D na začátku října jsem šla do typického english pubu a viděla tam už vánoční stromek. Neměli by angláni být nejdřív plní Halloweenu? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je to právě že normální. :) A jsem i ráda, můžu se kochat tou krásou. 17. listopadu či tak nějak tu začínají vánoční trhy. :)

      Vymazat
  6. Jéé, tak ty jsou nádherné! ♥ Ani nevím, že existují nějaké speciální vánoční omalovánky, děkuju za tip! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba v Česku budou také nějaké Vánoční. :)

      Vymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)