New (158)

by - listopadu 18, 2017

Zdravím, mám tady novinky tohoto týdne, tak se mrkneme co tu máme. :)) 



Jako první jsem hledala nějaké boty k červenému kabátu a našla jsem tyto šedé botky v Primarku, tak jsem si je vzala, myslím si, že to půjde k sobě a za mě je to spokojenost, ale problém jsem měla teda s velikostmi, protože najít tam 40 velikost je nadlidský výkon, samé 37,38, ale tahle velikost nic a tyto byli poslední. 

Ponožky jsou třeba, vždy a všude. :) 

Papučky vánoční jsem si pořídila, jsou krásně teplé. :)) 


A něco z drogerie. :) 

Palmolive sprchové gely jsem dlouho nekupovala, ale dříve jsem tyto jejich gely měla ráda, takže jsem zvědavá jaký bude, koupila jsem ho v Lídlu. :) 

Barvu na vlasy jsem hledala dlouho, až mi na Instagramu jedna slečna doporučila tyto jejich nové barvy na vlasy. Vzala jsem si Golden Brown a rovnou dvě, protože mám dlouhé vlasy. A k tomu jsem si vzala i šampon, zkoušel ho někdo? :))) 


You May Also Like

7 komentářů

  1. Tie papuče sú dokonalé!m Musím si aj ja kúpiť nejaké pekné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty papuče jsou roztomilé. Těším se na barvení vlasů, snad ti barva hezky chytne a se šamponem nemám žádnou zkušenost. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Hehe, no taky mám boty 40 a soucítím s tebou :D A podobný papučky jsem si tam také kdysi koupila, už ale ani nevím, kde skončily :D :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi ty vánoční papučky, mám podobné infantilní doplňky ráda :-) hlavně ponožky :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé ty papučky jsou roztomilé :). Já teď hledám nějaké papuče do práce.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)