Recenze: Mužská péče od Nivei

by - listopadu 27, 2017

Ahojte jak se máte? My máme po těch nočních hrozně přehozený rytmus, takže se hrozně těším na to, až noční nebude.

Já jsem si přichystala další recenzi a to na téma mužská péče alias univerzální krém od Nivea. A co myslíte, je přítel spokojený? :))


Info ze stránek elnino.cz  Krém Nivea Men Creme intenzivně pečuje o pokožku. Hloubkově ji hydratuje, zvláčňuje a chrání. Lehké složení se ihned vstřebává a nezanechává mastný pocit. Po použití bude Vaše pokožka jemná a dokonale hydratovaná. Dodejte své pokožce svěží pocit s pečujícím krémem Nivea Men Creme.


Balení je to klasická kulatá dozička, která je jako vždy Niveácká, takže modrá. :) Má 150 ml, což mám myslím to největší balení a opravdu vydrží dlouho tohle jedno velké balení. Ale také záleží jak často krém dotyčný používá. :)) Víčko je na zašroubování. 

Vůně to je prostě ideální klasická Nivea, která snad voní všem, řekla bych že tohle je i trošku pánská vůně, jinak je to osvědčená klasika, kterou každý z nás má rád. :)) 



Co na něj říká přítel? Přítel je spokojený, používá to většinou na pleť po holení, což po holení na pleti vůbec neštípe, jak některé krémy to dělají. Je velmi mile překvapen, momentálně to používá na suché ruce, protože z práce je má suché i on i já a tak jsem to začala používat i já, protože mám suché momentálně bříšky prstů, ikdyž mám v práci rukavice, i přesto mám suché prsty a tento krém používám už týden a vidím, že opravdu pomáhá. Na prvním místě je hydratace, ta je na výbornou. Rychle se vstřebává do pokožky, takže ho můžete použít kdykoliv. Co se mi líbí, že obsahuje vitamín E, já jsem si o něm našla něco více o vitamínu E v kosmetice je přírodní antioxidant, který zabraňuje stárnutí kůže.  V kosmetice se přidává do všech přípravků obsahujících oleje, protože prodlužuje jejich trvanlivost a brání jejich žluknutí. Má antioxidační účinky, regeneruje, pečuje o dehydratovanou kůži, je velmi vhodný po opalování.

Složení krému Aqua, Glycerin, Alcohol Denat, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Coco-Glycerides, Stearyl Alcohol, Cera Microcristallina, Palmitic Acid, Stearic Acid, Tocopheryl Acetate, Sodium Carbomer, Myristic Acid, Arachidic Acid, Oleic Acid, Dimethicone, Phenoxyethanol, Methylparaben, Geraniol, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Alcohol Denat, Cetyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Hydrogenated Coco-Glycerides, Stearyl Alcohol, Cera Microcristallina, Palmitic Acid, Sodium Carbomer, Myristic Acid, Arachidic Acid, Oleic Acid, Dimethicone, Phenoxyethanol, Methylparaben, Geraniol, Parfum



Klady

+ cena
+ vůně
+ balení, které vydrží dlouho
+ hydratace
+ není pocit mastnoty, protože se rychle vstřebává
+ dá se použít na cokoliv, ruce, lokty, nohy, pleť

Zápory

- žádné jsem nenašla

Na elnino.cz jsem ho nenašla, je tam pouze v sadě a to za 124 Kč. TADY  nebo kdekoliv v drogerii.

Já mu dávám 5 hvězdiček z 5




Já děkuji zastoupení elnino.cz za poslaný balíček a v něm tento univerzální krém.


* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*

You May Also Like

5 komentářů

  1. Ozaj zaujímavý produkt, nové krémy od značky Nivea mám celkom rada aj ja :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tento krém mám taky doma, ale manžel se ničím nepatlá, takže to vidím tak, že ho taky vyzkouším na ruce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Niveu už nepoužívám, i když to byla už od dětství věc, kterou jsme měli vždycky doma. Je to korporace, která testuje všechno na zvířatech s čímž bohužel nesouhlasím. Je to škoda. Vůně Nivea je nezapomenutelná. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Niveu nemám rada, ale keď ide o tie univerzálne krémy, tak tie sú naozaj skvelé! jediný produkt, ktorý by nemali prestať vyrábať a ľudia používať. takže super recenzia! :).

    THE WORLD BY KEJMY | CHRISTMAS GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. Univerzální krémy od Nivea mám moc ráda, jsou příjemné :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)