Lipstick Tag

by - ledna 27, 2018

Tento Tag jsem už u nějakých blogerek viděla a teď nadešel ten správný čas ho jít sepsat také. Také jsem si ho vypůjčila od Zuzky s blogu, kterou sleduji už několik let a velmi jsem si ji oblíbila. :)) 

A my se jdeme vrhnout na to.


1. Kolik máš doma rtěnek? 
Upozorňuji, že tu jen počítám rtěnky ty co jsou na obrázku a to mám přesně 20 kousků, ale je dost možný, že jsem na některé i zapomněla, protože je mám vždy pohozené po šuplíku. 




2. Používala si rtěnky od mamky?
Popravdě ano, měla jednu takovou strašně dobrou, která vydržela jídlo i pití, ale to několik hodin. A stále držela. 

3. Kolik jsi měla let, když sis koupila první rtěnku?
No to je už celkem dlouhá doba, ale asi nějak v 16. 

4.Vzpomeneš si jaká byla tvoje první rtěnka? 
Ano byla to od značky B-Basic a kupovala jsem ji v Tetě, teď už tam dávno tato značka není a zda vůbec ještě existuje. 

5. Rtěnka, nebo lesk na rty? 
Jednoznačně rtěnka.




6. Kolik máš doma tekutých rtěnek? 
Tekutých rtěnek mám 6 + 2 másla na rty od Astor a Revlon



7. Kolik máš doma lesků na rty?
Pouze dva.

8. Jakou rtěnku jsi si koupila naposledy?
Nekoupila jsem si ji, ale přišla mi v Lookfantastic box a tam byla tato rtěnka. :) Jedná se o ručně vyráběnou rtěnku MDM.


9. Jakou nejdražší rtěnku sis pořídila? 
Asi žádnou, protože já si drahé rtěnky nekupuji, jako jsou MAC apod. Spokojím se s levnými rtěnkami, když dělají dobrou službu, tak proč kupovat dražší. 

10. Tvoje levná rtěnka? 
Řekla bych, že určitě Essence.

11. Nejoblíbenější rtěnka? 
Nejvíc používám rtěnky od Essence  a nebo právě rtěnku od Zoya (fotka je pod 5. otázkou)

12.Růžové, nude, nebo červené? 
Růžová ta je moje, jakýkoliv odstín růžové mám hodně ráda, ale najdou se u mě i nějaké ty méně růžové, nude úplně ne. Červené odstíny jsou pěkné, ale asi to nebudou rtěnky zrovna pro mě. 

13. Odstín, který by sis na rty nikdy nedala? 
Nikdy bych si na rty nedala modrou, fialovou apod. Různé takové odstíny mi přijdou hrozně šílené, viděla jsem myslím i zelené rty už, mě se to nelíbí 

14. Používáš konturovací tužky? 
Ne.

15. Používáš rtěnky v tužce? 
A ty rtěnky v tužce to je myšleno, jako máslíčka? Od Astor apod? 

16. Rtěnka, která opravdu vydrží?
Mě rtěnka vydrží jídlo i pití a to je rtěnka Zoya. Opravdu až jsem se divila, jak dobrá je. 

17. Jaká značka je u tebe nejčastější? 
No asi převládá značka Essence. 

18. Jak skladuješ rtěnky?
Bohužel je mám pohozené v mističce v šuplíku, nemám pro ně žádný organizér. Už jsem, ale o něm přemýšlela. 

19. Jak si můžeš vybrat, tak máš nejraději vysouvací rtěnky, tekuté rtěnky, rtěnky v tužce?
Já zatím nejvíc používám stále klasické rtěnky, ale jsou dny, kdy mám chuť na změnu a dám si tekutou rtěnku. 

20. Kolik červených rtěnek máš? 
Jen 4, protože si myslím, že mi moc nesluší, nebo je neumím nosit. Červená je pěkná barvička. 


You May Also Like

12 komentářů

  1. Tiež mám radšej rúže ako lesky :) a taktiež som si požičiavala od mami ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Organizéry na rtěnky najdeš na Ali. Jinak pěkná sbírka. Taky jsem chodila mamce na rtěnku, ale ne kvůli odstínu, ale kvůli tomu, jak krásně voněla. :-D :-D
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám ráda spíš rtěnky nebo balzámy na rty, ale lesky na rtech nesnesu :/.

    OdpovědětVymazat
  4. Kupodivu mám taky celkem ráda rtěnky od Essence :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  5. Taky nemám ráda lesky....
    www.lifemomlucy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Tenhle tag jsem viděla :) a já rtěnky moc nepoužívám :) spíš vůbec, ale když už, tak používám od astoru fruity a nebo také od astoru butter lipstick - hug me :). Ale jinak pěkná sbírka! :)

    https://shardofdreams.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Lepivé lesky také moc nemusím a naopak zbožňuji máslíčka od Astoru :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  8. Hezká sbírka. Já mám nejraději rtěnky od MACu :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám opravdu jen asi 3 rtěnky a pár lesků, které nosím. Jinak jsem vše poslala pryč :)

    OdpovědětVymazat
  10. Super TAG, já mám nejraději tekuté rtěnky, hlavně matné :) lesky taky moc nemusím, protože se většinou všude lepší a to mi vadí :)
    Petra z blogu www.mygoldenmind.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Rtěnky! Tak ty já teda můžu! A u tebe bych si jich pár teda vybrala! Nejen pár! :D

    OdpovědětVymazat
  12. Super TAG! Taky ho asi na svém blogu udělíám..:)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)