Oblíbenci (Únor 2018)

by - března 04, 2018

Zdravím, ano dlouho oblíbenci nebyli, ale prostě jsem je nepsala, nestálo za to fotit, když momentálně jsem používala vše to samé. No jo nic se mi nedá spotřebovat :D je to docela makačka no.

Ve čtvrtek jsme nastoupily do nové práce a já se Vás ptám, protože chystám článek na téma o mé staré práci, pokud by jste měli nějaký speciální dotaz na téma práce, tak směle do toho zodpověděla bych i pár dotazů, pokud nějaké budou. Pracovala jsem ve fabrice s jídlem pro psy, ale také čokoládky a s jídlem pro lidi (rýže, dolmio omáčky) takže na toto se můžete ptát. :)))


DOPLNĚK/TĚLOVÉ MLÉKO
Já mám tady hodinky, jedná se o hodinky značky Geneva, mám je s rosegal.com. Ještě bych na ně měla udělat takovou mini recenzi, tak se taky na to můžete těšit. Protože jsou opravdu super, dodají outfitu efekt. :)) 



RTY
Tady není nic jiného, než můj oblíbený zázračný kelímek od Oriflame. Prostě jednoduše miluji ho! :)



OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Mám tu tentokrát krém na ruce od značky Poláar, tento krém mám z Lookfantastic boxu a je opravdu dobře hutný, není vůbec mastný. Skvěle hydratuje, já ho používám na noc a je perfektní, poslední dobou mám totiž dost suché konečky prstů, takže tohle je skvělý pomocník. 


TOALETNÍ VODA
Tady momentálně nic nemám, používám mé stálice. 


NEHTY/PLEŤ
Tentokrát tu mám olej na pleť od Saloos. Který je opravdu super, momentálně ho používám také na noc a nanáším ho na vlhkou pleť a opravdu je to tak nejlepší, na suchou pleť mi přijde, že jsem po něm moc mastná. 


VOSK
Lovely Kiku je velmi jemná květinová vůně. Velmi doporučuji. :) Popis vůně ze stránky http://www.yankeesvicky.cz Elegantní a povzbuzující aroma této květiny štěstí je promíseno se špetkou sladkého třešňového květu a hřejivé vanilky. Vůně je velice krásná, nevtíravá a díky vanilce také příjemně hebká. 

Ale asi už nejde objednat, protože je tam jen střední svíce a je nedostupná. 


VLASY
Já tu momentálně používám na vlasy tento šampon, protože se mi zdá, že po jednom šamponu mi vytváří lupy. Takže ho momentálně používám a je to opravdu velmi skvělý pomocník. :) 





You May Also Like

12 komentářů

  1. Téda, krásné hodinky! ♥ A docela by mě zajímalo jak voní ten vosk :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty hodinky jsou opravdu pěkné. Yankee candle mám ráda, ale květinové vůně moc nemusím. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Zázračný kelímek je úžasný, už bych se bez něj neobešla:D.
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  4. Argan revital mám taky teď doma jen bez kapátka a zázračný kelímek je taky můj oblíbený.

    OdpovědětVymazat
  5. Bez zázračného kelímku neudělám ani krok, teď v zimě mám pořád něco suchého :).

    bourjoisgirl.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Hojivý zázrak od oriflame je vážne zázrak!
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  7. Hodinky jsou základ, bez nich si už přijdu jako bez ruky! :) Moc pěkný článek.

    B&M&P

    OdpovědětVymazat
  8. Skvelé kúsky! :)
    my blog: <a href="http://thecolorfulthoughts.blogspot.sk/2018/03/i-regret.html>THE COLORFUL THOUGHTS</a>

    OdpovědětVymazat
  9. Zázračný kelímek od Oriflame mám moc ráda :) Každou novou vůni musím mít doma.
    everyday-lifecz.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Tak ty hodinky jsou moc pěkné a s tím zázračným kelímkem úplně souhlasím. Používám ho dost často a nemůžu si ho vynachválit. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Kelímek je fajn, ale v oblíbencích jsem ho ještě neměla, raději mám tyčinky.:) Hodinky jsou krásné, také mám nějaké z Rosegalu, či Zafulu... Teď si nejsem jistá. Jinak, že máš v olbíbeních něco od Saloosu se vůbec nedivím. Ta kosmetika je tak úžasná a voňavá.:)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)