Recenze: Frais Monde pěna do koupele.

by - března 31, 2018

Zdravím, dnes se budeme věnovat recenzi na pěnu do koupele od značky Frais Monde, co myslíte, byla jsem s ní spokojená? :)

Info ze stránek elnino.cz - delikátní pěna Cherry Blossoms, vhodná pro relaxační lázeň, zanechá na Vaší pokožce dlouhotrvající vůni třešňových květů. Obsahuje termální minerální soli, které mají léčebný účinek a dokáží zharmonizovat každý typ pleti. Obsahuje také výtažky z měsíčku lékařského. Neobsahuje parabeny, PEG a nikl.


Balení je to typické klasické balení, produkt je sám o sobě v krabičce což se mi líbí :) Že nikde nevyteče apod. Víčko je na zacvaknutí. Balení je 200 ml, takže to úplně stačí a ještě i vydrží. :) 

Vůně ta je tak nádherná, že normálně nechápu. :) Jmenuje se Cherry Blossom, zrovna mám takový vosk i od Yankee Candle. Voní trošku každý jinak, jak vosk, tak i pěna, ale popravdě nejsou zase tak rozdílné. Voní krásně po rozkvetlém stromu, je to opravdu velmi pěkná vůně. 

Tady najdete složení. 



Co na na pěnu říkám já? Trošku té pěny opravdu vytvoří, je to slabší, ale vůbec mi to nevadí, protože to zachrání právě ta vůně, která je přímo dokonalá. Skvělá na jaro. :)) Nádherně provoní koupelnu. Co bych této pěně vytkla je to, že jakmile otevřete produkt a otočíte ho víčkem do vany, tak nemusíte nic mačkat aby něco vyteklo, ono to vyteče samo a to mi tak trošku vadí. Podle mě, je to až moc tekuté. Pokožku vůbec nevysušuje, naopak ji i krásně hydratuje, vůbec nemáte potřebu se po koupeli mazat tělovým krémem. Pěna nevysušovala, byla jemná, hydratovaná. Pro menší drobnost, kdy je samotný produkt moc tekutý, tak ho i tak doporučuji ke koupi, už jen kvůli té vůni. 


Tady jde vidět trochu, jak je to rozlité. 


Klady

+ vůně
+ neobsahuje parabeny
+ hydratuje
+ po koupeli není třeba se mazat

Zápory

- produkt je na mě moc tekutý

Pěna do koupele má ode mě 5 hvězdiček z 5


Pěnu do koupele jsem samostatnou na Elnino nenašla, ale našla jsem ji jen v sadě spolu s tělovým mlékem TADY a stojí 356 Kč.

Já děkuji zastoupení elnino.cz za poslaný balíček a v něm tato pěna do koupele.

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*


You May Also Like

8 komentářů

  1. Pěny do koupele mám moc rada, v podstatě si koupel bez nějakého přídavku ani nedávám 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle pěnu vidím poprvé, ale o značce Frais Monde jsem už někde slyšela, úplně neznámá mi tedy není.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Výrobek jsem nezkoušela, ale už jsem na něj asi někde četla recenzi, protože mi připadá povědomí.
    SimonetaBlog

    OdpovědětVymazat
  4. Penu som síce neskúšala, no mala som telové mlieko rovnakej vône a bola som nadšená, krásne voňalo a rýchlo sa vstrebávalo. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  5. Pěna, po které není třeba se mazat? tak to zní žůžo labůžo :D♥

    OdpovědětVymazat
  6. Má moc pěkné balení! :) Ale já popravdě pěny do koupele moc nepoužívám :)

    Shard of Dreams

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)