Nejlepší báze pod oční stíny? Aneb Artdeco

by - června 15, 2018

Zdravím, mám tady pro Vás článek na bázi pod oční stíny a jste určitě velice zvědavý, jaká tato báze vůbec bude, že? 

Tak pokračujte ve čtení... :) 

Něco o značce Artdeco Značka Artdeco byla založena v roce 1985 s vizí vytvářet kosmetické produkty inspirované láskou ke kráse. Intenzivní zájem o nové trendy a vysoce kvalitní produkty, které budou dostupné všem ženám, vynesly Artdeco téměř okamžitě mezi top kosmetické značky v Německu. Dnes je kosmetika Artdeco oceňována už ve více než 78 zemích světa.

Artdeco ví, že každá žena je jedinečná. Má vlastní styl i preference, pokud jde o zdůraznění své krásy. Kosmetika Artdeco skládá poctu této jedinečnosti a díky rozmanitosti svých výrobků umožnuje každé ženě zdůraznit osobní krásu přesně tak, jak se jí líbí. Široká paleta barev, nespočet speciálních produktů a možnost individuálního sestavení vlastní škály barev zaručuje maximálně komplexní, ale přitom na míru šitý zážitek z kosmetiky. Vyzkoušejte Artdeco make-up, který se hravě stane alternativou k těm nejexkluzivnějším značkám a poznejte, že kvalitní produkty nemusí být vždy nedosažitelné.
Tohle je můj první produkt od této značky a my se jdeme podívat blíže na tuto bázi. :) 



Popis produktu: Jedinečná báze pod oční stíny Artdeco Eye Shadow Base slouží jako barevně neutrální podklad na oční víčka. Pomáhá zkorigovat nedokonalost a nerovnoměrnou barevnost očních víček a perfektně je připraví pro aplikaci očních stínů.  Díky použití báze Artdeco Eye Shadow Base je aplikace očních stínů snazší a barva vašeho očního stínu se stane více intenzivní, živější a stíny získají delší trvanlivost. Oční stín tak dokonale drží až do chvíle, kdy jej odlíčíte. Díky své jemné krémové textuře se báze velice pohodlně nanáší a nevysušuje pokožku víčka. Báze je vhodná pro všechny typy očních stínů, vhodná i pro nositelky kontaktních čoček. Výrobek není testován na zvířatech.

Balení je takový malý černý kalíšek, který má 5 ml. Ale vůbec se nemusíte bát, že se Vám rychle spotřebuje, protože já ho používám když si dělám stíny a stále jsem na tom docela dobře. :) Víčko má na zašroubování. Má i krabičku což je super. 




Vůně tady se mi asi někdo bude smát, ale mě tato báze docela smrdí, když si k ní přičichnu, protože to smrdí jako nějaká nepovedená kolínská pro chlapy. Samozřejmě po nanesení na víčko už to cítit nejde, ale v kalíšku ano. 

Jaké má účinky? 
- prodlužuje a zintenzivňuje barvu očních stínů
- důsledně drží oční stín až do odlíčení
- sjednocuje barevný tón
- skvělé krycí schopnosti
- nevysušuje pleť

Složení ? 
bisabol - zklidňuje pleť a neutralizuje červené tóny víček
- vitamin E - vyživuje a chrání pokožku.

Co na ní říkám já? V první řadě se mi líbí balení, je takové obyčejné, černé balení, nápisy bílé. Prostě klasika. Co bych opět potvrdila, tak mi opravdu vadí ta vůně, prostě nepovedená kolínská, ale na jeho účincích to vůbec nic nemění. Škoda, že jsem někdy nevyfotila fotku jak to vypadá po celém dni, ale nijak to nestíhám. Opravdu tady mohu potvrdit, že prodlužuje intenzitu i nepovedené stíny z Ali najednou na této bázi byli víc krásnější, než kdybych je použila samostatně, protože stíny z Ali tohle byl krok vedle, ale s bází jsou výborné. Stíny mi drží až do odlíčení, sice mi už nepřijdou tak intenzivní jako při nanesení, ale jdou vidět pořád dobře. Opravdu mi nevysušuje oční víčka nic. Takže já tuto oční bázi naprosto miluji, teda až na tu vůni, ale tu mohu prominout a produkt velmi doporučuji. Je třeba tento kousek vyzkoušet. 



Klady

+ balení
+ oční stíny jsou výraznější
+ nevysuší oční víčko
+ oční stíny drží po celý den až do odlíčení

Zápory

- pro někoho může být cena, ale myslím si, že se vyplatí
- a pro mě samozřejmě vůně

Produkt za mě dostává 4 hvězdičky z 5


Oční bázi můžete zakoupit TADY za 160 Kč.

A ten kdo tuhle bázi má, tak mi prosím řekněte jak Vám to voní, stejně jako mě, či jinak? :)) 



You May Also Like

18 komentářů

  1. Túto bázu som mala, jej vôňa mi ale nijako neprekážala, no na mojich mastných očných viečkach nedokázala udržať tiene v perfektnom stave po celý deň. Navyše nemám rada takéto kelímkové balenia, prídu mi strašne nepraktické a tiež nehygienické. Inak mám však značku Artdeco rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud do ní člověk nesahá špinavýma rukama, tak mi to nevadí. Já takové kelímky mám ráda a nijak mi nepřekáží. :)

      Vymazat
  2. Túto bázu som ešte doma nemala. Ja používam bázu od TF, ktorú milujem už pár rokov 😊


    Suesanqa

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá dobře, ale zkušenosti s ní nemám a zatím nemám ani v plánu zkoušet. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle bázi jsem ještě neměla, ale je super, že tak funguje.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Na tuhle bázi jsem se dívala mnohokrát, vždy na e-shopu Notino. Stíny si nedělám ale poslední dobou pravidelně, takže mi to přišlo zbytečné. Ale jakmile mě opět chytne období líčení očí, tak si bázi koupím. Super, že existuje taková dobrá báze a nemusím utrácet několik stovek za předražené bázi od značky, jako je třeba Urban Decay.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá super, pokud takhle pěkně vydrží celý den. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Produkty v kelímku mám ráda, bázi pod stíny jsem ještě nikdy neměla, ale pokukovala jsem po jedné od Gosh...:D. Tak uvidíme, jestli půjdu do téhle nebo ne:).
    Windy pink style

    OdpovědětVymazat
  8. Hezká recenze. Tuto bázi jsem nezkoušela. Báze příliš nepoužívám.

    OdpovědětVymazat
  9. Já báze nepoužívám, ale koukám se po různých značkách a třeba někdy nějakou zkusím :)

    OdpovědětVymazat
  10. Gorgeous post honey I love how u went in depth about it :)

    http://it-s-such-a-wonderful-life.blogspot.com
    (this is my blog, check it out)

    OdpovědětVymazat
  11. Báza vyzerá zaujímavo, aj keď ja takéto produkty veľmi nepoužívam. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage
    VEĽKÁ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  12. Na túto bázu som už pozerala, chcela som ju vyskúšať, no až teraz si ma dokonale presvedčila. :D

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  13. Já osobně báze moc často nepoužívám, takže nejsou v mém hledáčku ale tahle vypadá hezky. :)

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  14. Bázi pod stíny jsem zatím nevyzkoušela, ale mám teď nově od Bell cosmetics, tak jsme zvědavá, jaká bude :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  15. Mně se hlavně moc líbí ty fotky na oblazcich :) Vypadá to krásně!

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Značku jsem zatím nevyzkoušela, ale vypadá lákavě:-ú.
    Pokud máš chuť, u mně na blogu právě běží soutěž s Dermacolem, tak se neváhej zúčastnit.

    Měj se krásně!
    papa ByGabra

    http://www.bygabra.cz/2018/06/opojne-vune-dalek-soutez-dermacol.html

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)