Lookfantastic box // Červenec 2018

by - července 06, 2018

Přeji krásný pátek,

nám ode dneška začíná dovolená a tím pádem dneska v noci vyjíždíme do České Republiky. Jak já se těším. :) Můžete se ještě těšit na článek o rozbalování DM Boxu, můj první, takže se těším. :)

A teď se vrhneme k mému klasickému boxu a to Lookfantastic box.

Tentokrát je box sladěný a to, že víčko je zlaté a krabička je černá. :)


Opět box ukrýval Elle časopis, který se mi bude hodit na dnešní cestu, ano jedeme autem, takže číst si budu až ráno. 



Box obsahuje vždy 6 produktů a my se na ně půjdeme podívat. :) 


1) KERASTESE Reflection Bain Chromatique Shampoo - tohle je vlastně šampon pro barvené vlasy, což já mám, takže jsem se těšila. :) Voní úžasně. Cena za 500 ml je 35.10 liber a já mám 80 ml. 

2) FILORGA UV Bronze After Sun - pokud si to myslím dobře, tak tohle by mělo být tělové mléko po opalování. Je obohacen o kombinaci čtyř esenciálních olejů (argan, meruňka, mandle a avokádo) s kyselinou hyaluronovou a komplexem aminokyselin. Cena za 200 ml je 25 liber já mám 50 ml .


3) FIRST AID BEAUTY Face Cleanser - čistící přípravky jsou snad v každém boxu, takže vyzkouším fakt hodně čistících gelů apod. Což není na škodu. Mám tu další čistící gel, který je určen pro každodenní umytí a je vhodný pro citlivou pokožku. Cena za 142 g je 15 liber já mám 28.3g

4) SVR LABORATOIRES SEBIACLEAR Gel Moussant Cleanser - opět tu mám další čistící gel a byl testován hlavně na pleti citlivé a aknozní. Bez mýdla, alkoholu, barviv a parabenů. Je vyroben ve Francii. Oba gely si beru do Česka. Takže mám opravdu co testovat. Jeho cena je za 400 ml 15 liber a já mám 10 ml. 



5) LANCER Omega Hydrating Oil - Olejů není nikdy dost a tak tu mám olej na pleť. olej dodává pokožce základní hydrataci, polyfenoly a antioxidanty a podporuje jemnější a zdravější pokožku pro všechny typy pleti. Jeho vlastnosti zní skvěle jsem na něj velmi zvědavá. Jen škoda, že nemá žádnou vůni. Jeho cena je za 30 ml 62.18 liber a já mám 0,17 ml.

6) DOUCCE Freematic Highlighter Mono - Mám odstín Sparked Ray a je to rozjasňovač, takové odstíny já velmi ráda, takže s velkou radostí vyzkouším. :) Jeho cena je 14 dolarů.


Já jsem s boxem velmi spokojená, sice opravdu hodně čistících přípravků v jednom boxu, ale i tak mi to nevadí. Já využiji vše. :) 


A co bude příště??? Bude produkt od Molton Brown a bude se jednat o pěnu do koupele, ale taky ji můžete použít jako sprchový gel. :) Tahle značka je fajn už jsem kdysi měla jejich sprchový gel. :) 

You May Also Like

12 komentářů

  1. Líbí se mi ten jednoduchý vzhled a některe ty produkty vypadají hodně lákavě. Za mě dost dobrý obsah ☺️

    OdpovědětVymazat
  2. Tento box neznám, ani žádný z výrobků, ale věřím, že je využiješ :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nič nepoznám. A to som si myslela že sa v kozmetike už orientujem. Nevadí, rada skúšam nové veci. A ten highlighter vyzerá božsky!
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  4. Mě by obsah asi moc nepotěšil, snad jen ten Face Cleaser bych ráda vyzkoušela :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný box, mě by asi moc nepotěšil, ale určitě by jako dárek byl super :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Box vypadá pěkně mě by asi nejvíce potěšil šampon od Kerastase :)

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  7. Já bych asi nevyužila :) ale vypadá hezky

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadají moc pěkně, ten design boxu se povedl. :) Na ten šampon jsi měla poměrně štěstí, lidem s nebarevnými vlasy by byl asi k ničemu víceméně

    OdpovědětVymazat
  9. Jeeminku, ďalší super box čo vidím na blogoch! Dobré produkty!

    Lumi z Recenzie-Kozmetiky

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)