Nehty alias samé nálepky

by - července 15, 2018

Zdravím přeji krásný nedělní večer, nám už se pobyt v ČR velmi krátí ve středu ve 3 ráno jedeme směr Anglie. Rychle to uteklo a už je tu zase den D, kdy zase odjíždíme. :)

V ČR doma jsem měla pár laků na nehty i nálepky, tak jsem si řekla, že si vyzdobím nehty po dlouhé době.

Možná někomu se to zdá být přeplácané, ale mě se to popravdě docela líbí a to je hlavní. :)

Dáváte si na nehty nálepky? Či volíte jen lak na nehty?



Takhle vypadá levá ruka, tam jsem to zvolila trošku barevně černé nálepky a k tomu jednu červenou a modrou kytičku. 


A tady pravá ruka, zvolila jsem takový mix kytiček. :) 


You May Also Like

15 komentářů

  1. nálepky na nehtem se mi moc líbí :)) já si nehty ale nelakuji

    OdpovědětVymazat
  2. Já nálepky nepoužívám, ale dříve jsem nějaké měla. Bohužel se mi po chvilce odlepily.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Nálepky i vodolepky nosím často a ráda. Nejraději mám ty z aliexpressu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na nálepky na nechty som úplne zabudla že existujú. Ach, mám úplne nostalgická chvíľku. No budem sa musieť po nejakých aj ja pozrieť nech si pripomeniem staré dobré časy.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE


    OdpovědětVymazat
  5. Já chodím pravidelně na nehty a mám všechny nehty jednou barvou nebo maximálně jeden jiný a třeba na něm něco namalovaný :) A na takové nálepky jako máš ty jsem nikdy neměla trpělivost :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám ráda nálepky na nehtech. Moc se mi to líbí, akorát zdobím maximálně dva nehty na jedné ruce. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  7. Nálepky vypadají hezky ale asi bych s tím neměla nervy se piplat :D.

    TheBlondieTale

    OdpovědětVymazat
  8. Já to vždy na druhých obdivuji, vždycky si říkám, že si taky pořídím nálepky, aspoň na léto a pak z toho nějak sejde :)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné.:) Nálepky mám doma také, ale neumím s nimi. Vždy se mi špatně nalepí, nebo nedrží a podobně.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Tieto nechtíky mi pripomínajú to, keď som bola malá. Rada som si na nechty lepila takéto blbostičky a ešte stále ma to neomrzelo. Radšej mám gélové ale a s nejakými trblietakmi :)

    Klaudia Duranova BLOG  / check my IG

    OdpovědětVymazat
  11. Nálepky používám jen sem tam, teď většinou nehty jen nalakuji :).

    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  12. Your nails is so cute ... I like it... kisses

    Follow for follow? <3

    http://www.ioannesstyle.com/

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)