Recenze: Astrid pleťový olej

by - srpna 22, 2018

Přeji krásnou středu,

dnes tu mám recenzi na tento vychvalovaný olej od Astrid a teď  zda vyhovuje i mě se nechte překvapit a přeji krásné čtení. :)

Info ze stránek astrid.cznabízí luxusní a vysoce účinné čištění pleti. Bez námahy odstraní veškeré nečistoty a i nejodolnější make-up z tváře, očí a rtů. Nevysušuje pleť a pomáhá udržovat její ochranný film. Dodává pleti hedvábnou jemnost, vláčnost a mladistvý vzhled. Zanechává ji dokonale čistou a rozjasněnou s pocitem hydratace.

ZVLÁČŇUJÍCÍ  KOMPLEX VZÁCNÝCH OLEJŮ • Pistáciový olej pomáhá chránit pleť před stárnutím a vysušováním. • Meruňkový olej, bohatý na vitaminy, pomáhá zabránit předčasnému stárnutí pokožky.• Olivový olej, obsahující nejúčinnější přírodní antioxidanty, je známý pro své ochranné a hydratační vlastnosti.• Mandlový olej, významný zdroj mastných kyselin a vitaminu E, je známý svými vyživujícími a čisticími vlastnostmi.


Balení má 145 ml, ale i to bohatě vystačí. :) Je to vlastně balení v krásně oranžovém obalu, které je průhledné, takže uvidíte kolik produktu ještě zbývá. Pumpička je už klasická bílá. Je pravda, že tady se mi někdy stalo, že se mi podařilo vystříknout více produktu, ale to jen málokdy. Já tento olej vždy používala ráno po práci a také vždy ve sprše. :)


Vůně ta je nádherná, jemná, netuším co mi to připomíná, ale je taková oddechující, velmi příjemná a věřím, že si ji zamilujete. :)


Co na něj říkám já? 
Produktu stačí opravdu dvě až tři stříknutí a produkt vydrží celkem dlouho. :) Co musím zmínit, je to, že skvěle odličuje pleť. Pleť po něm není začervenalá, ale krásně vyčištěná, pleť je na dotek velmi jemná a hydratovaná. Vyzkoušela jsem si s ním odlíčit i oči a teda opravdu to s ním šlo hladce. Poprvé co mě nic v očích neštípalo, měla jsem před očima jemnou mlhu, ale nic zásadního co nejde několikrát vypláchnout a ona zmizela. Opravdu si myslím, že tohle je snad nejpovedenější produkt od Astrid. Už mám druhé balení je opravdu super a velmi ráda ho doporučuji dále. 


Složení produktu. Paraffinum liquidium, Caprylic/capric triglyceride, PEG-20 glyceryl triisostearate, Parfum, Pistacia vera seed oil, Prunus amygdalus dulcis oil, Olea europaea fruit oil, Prunus armeniaca kernel oil, Bisabolol, Tocopheryl acetate, BHT, Benzyl salicylate, Hexyl cinnamal, Limonene, Linalool


Klady

+ cena
+ balení
 + vůně
+ odlíčí pleť
+ pleť je jemná
+ zkoušela jsem odlíčit i oči a nic neštípe
+ pleť je krásně odlíčená, nemusím po tomto přípravku používat tonikum
+ obsahuje oleje
+ nevysušuje

Zápory

- někomu může vadit mlha po odlíčení očí, ale jde to párkrát vypláchnout a je hotovo


Ode mě produkt získává 5 hvězdiček z 5 


Olej zakoupíte v prodejnách Teta, DM, Rossmann. A na internetu ho najdete v DM TADY a jeho cena je 84.90 Kč.

You May Also Like

9 komentářů

  1. Já mám od Astrid pleťový krém a micelárku a je to naprosto boží kombo. Astrid mám velmi ráda, ale nevím, jestli bych pleťový olej využila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Za tu cenu to vypadá na fakt super produkt, někdy po něm mrknu :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. Olej na obličej jsem asi nikdy neměla. Teď by na moji mastnou t-zónu nebyl úplně tou nejlepší volbou, ale v zimě? Proč ne :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle olej plánuji určitě vyzkoušet :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  5. Já ho mám od tebe ještě stále v zásobách, ale když píšeš tolik chvály, musím ho co nejdřív otevřít.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  6. Za tu cenu si myslím, že je parádní. :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)