New (165)

by - září 23, 2018

Vítám při krásné neděli,

včera se nám tu krásně vypršelo, dnes je sice slunečno, ale taky má pršet. :) Tak já tu dneska pro Vás mám celkem nudný novinkový článek :D

Minulou neděli u nás začala tahle kolekce od Heidi Klum, tak jsem hned neváhala a pořídila si pár věciček.

Nemohla jsem se rozhodnout jaké šaty si pořídit, tak jsem vzala obě barvy.


Potom jsem si odnesla i tento cardigan, měla jsem v plánu místo něj kabátek, ale nakonec jsem vzala cardigan, je nádherný. Sice mám delší rukávy, ale to vůbec nevadí.


Tohle triko nebylo v úmyslu kupovat, ale hodně se mi líbilo :) 


Koupila jsem si i časopis s dárkem v podobě krému na ruce od The Body Shop, je krásně voňavý. A ráda bych si od této značky pořídila právě Adventní kalendář, neměl jste někdo? Dost mě láká. 


Včera jsme si zašli i do města a to do SportDirectu. Koupily jsme tam tuhle tašku Nike 


Asi před 2 týdny mi dorazil do UK balíček ze spolupráce s eshopem Ráj nehtů


V něm se ukrýval lak na nehty v zelenkavém odstínu 120 od Fantasy Nails. Druhý odstín laku je od Avonu, který se nechte překvapit, ten jsem totiž už vyzkoušela a v nejbližší době bude už recenze. A poté krásná rtěnka od Zoya v odstínu Belle, to je už moje druhá rtěnka od nich. 


Tady rtěnku vidíte v plné své kráse. :) 


Vybrala jsem si tam ještě pilník na nehty, který tu žádný nemám. Potom nějaké ty nálepky na zdobení nehtů. A jelikož jsou tu podzimní dny, tak jsem si vzala kávový peeling od Body Boom s vůní  grapefruit, tak jsem na něj velice zvědavá. :) O všem Vám dám vědět recenzi. Produkty jsem si vybírala sama. :) 





You May Also Like

13 komentářů

  1. Ty šaty z Lidlu jsou nádherný! Super na podzim :) a lak od Avonu krásnej!

    OdpovědětVymazat
  2. Ty šaty jsou naprosto skvělé a taky by se mi moc libily :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také ráda nakupuji oblečení v Lidlu, hlavně jejich pyžamka u nás doma vedou :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. Líbí se mi všechny věci, které sis v Lidlu koupila, ale nejvíc asi ten cardigan :)
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  5. Všechny svetříky jsou super! V Lidlu nakupuji jen občas oblečení :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Už se moc těším na recenzi na ten peeling :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  7. To oblečení z Lidlu se mi líbí, takové podzimní barvičky. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  8. Cardigany jsou super, protože se do nich člověk může zabalit a schovat se pře zimou, světem.. :D Takže dobrý rozhodnutí!

    OdpovědětVymazat
  9. Bože ty šaty vypadají moc krásně ;) a musejí být hrozně příjemné :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mně zaujaly ty šaty z Lidlu a triko alá rolák, hrozně se mi líbí, to je úplně můj styl! <3

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Všechno oblečení se mi moc líbí, jsou to úplně ideální kousky na podzim :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkné věci na podzim. Na podzim jak dělané :)
    Líbí se mi ten zelenkavý lak :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)