Oblíbenci (Srpen 2018)

by - září 15, 2018

Vítám všechny při sobotním večeru,

celý týden článek nebyl, protože jsem neměla chuť něco psát a taky nebyl vůbec čas, ale dneska už je volno po pracovním týdnu a já se pustím do psaní oblíbenců. :)

OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Momentálně mým nejpoužívanějším produktem na ruce je teď Indulona, protože zrovna teď mám poslední dobou strašně suché ruce, tak snad se to zlepší. :)


DOPLNĚK/TĚLOVÉ MLÉKO 
Tentokrát tu mám doplněk a to v podobě tohoto náramku, kterým nosím všude. Je super, dá se nosit ke všemu. :) 



NEHTY/PLEŤ
Když nemám pěknou pleť, tak používám tento krém od Biodermy. Krém mám hodně ráda, je určený pro pleť s akné. Většinou ho používám jen na noc, opravdu mi stáhne akné i zmenší pory. :) Za chvíli si budu muset pořídit další balení. :) 


VLASY
Teď většinou používám tento tuhý šampon od Lush s názvem NEW, má pomoci proti vypadávání vlasů. Vlasy krásně napění, po uschnutí jsou vlasy lesklejší a mají objem. :) 


VOSK
No tohle je docela síla o arganovém oleji je známo, že je jeho vůně opravdu silná, ale že až takto :D Vosk byl silný, místy mě opravdu bolela z vůně i hlava, ale i tak jsem si ho oblíbila. Krásně voněl. :) 


RTY
V Srpnu jsem žádnou rtěnku nenosila, ale hydratovala. Tentokrát tu mám mého oblíbenci bez vůně, bez zbarvení balzámek od Astrid. Rty hydratuje skvěle, mám ho vždy po ruce na stole a používám ho kdykoliv :)


TOALETNÍ VODA
Tohle je novinka a tím se jedná o firmy produkty To Tap které se inspirují drahými parfémy. A tohle mám vůni Naila, která je inspirovaná vůní od Hugo Boss (Boss Nuit), který jsem měla ve spotřebováno. A tady musím říct, že ta vůně je opravdu totožná! :) Ale více se dočtete už v blízké recenzi. 


You May Also Like

9 komentářů

  1. Krásní oblíbenci, ta vůně musí být úžasná. Líbí se mi i ten vosk, vůbec si nedokážu představit,jak voní.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Docela by mě zajímalo, jak ten vosk voní, já sama mám vosky od YC moc ráda, tak si třeba někdy přivoním i k tomuto :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Indulona a balzám od Atrid jsou klasika a dost by mě zajímala ta vůně tvého parfému :)

    OdpovědětVymazat
  4. Indulona ma teraz veľmi zaujala, má nielen krásne obaly ale aj vône. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  5. Super produkty, jak vidím ty krémy, asi bych mela více pečovat o sve rty, jelikoz jsem teď pres tyden bojovala s koutky a popraskanymi rty . 😪

    OdpovědětVymazat
  6. Astrid musím mít po ruce v každé kabelce ! :D

    FIT MADDIE

    OdpovědětVymazat
  7. Astri na rty je moc příjemná věc a indulona je v naší rodině stálice. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Indulonu mám veľmi rada, nechtíková je u nás dlhoročnou klasikou ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Parfémy od ToTap mám taky moc ráda.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)