Spotřebováno (Srpen 2018)

by - září 08, 2018

Vítám Vás u dnešního článku,

bude se jednat o spotřebované produkty za měsíc Srpen. Doufám, že prázdniny byli u všech skvělé. A teď už se těším na podzimní večery plné teplého čaje s dekou a dobrou knížkou. :)

Moje tak akorát spotřeba


1) Head and shoulders - šampon na vlasy 2v1 má teda zastoupit i kondicionér, já tento šampon mám hodně ráda, jednak mi po něm vlasy vydrží dlouho v pořádku a nemám potřebu si je umývat co druhý den. Na lupy netrpím. DOPORUČUJI 

2) The SkinSystem - tohle byl peeling, který jemně voněl. Měl jemné částečky, takže vůbec nedráždil pleť. Určitě se po něm podívám i příště, protože je fajn. :) DOPORUČUJI


3) Palmolive sprchový gel - jak jsem tento sprcháč viděla, tak jsem ho hned musela mít a teda to Vám povím, to je tak nádherná vůně! Bych to normálně snědla. Ještě chci vyzkoušet čokoládový. DOPORUČUJI

4) Femfresh - mýdlo pro intimní oblast, nebylo špatné. DOPORUČUJI


5) Garnier maska pod oči - tohle byla taková relaxační maska, která se mi velmi líbila, nebyla tak moc napuštěná tekutinou, jak mají ty velké přes celý obličej. Tahle byla fakt dobrá a může se dát i do ledničky, pak máte příjemné ochlazení. Ale zda ta maska udělá zázrak tím si nejsem moc jistá. MOŽNÁ

6) NIP FAB - v tomto malém kelímku bylo 10  strašně tenkých tamponků na odličování. Tamponky nebyli nic moc, jeden tamponek vystačil na jednu oblast a to bych musela použít 5 tamponku abych měla trochu odlíčený obličej. Po odlíčení jedné oblasti například čela, byl tamponek po chvilce už suchý, odlíčí to jemně, takže žádný zázrak nečekejte. NEDOPORUČUJI


7) HUGO BOSS - vůně, která byla nesmírně dokonalá! Kterou jsem si tak šetřila až nastal tento den, kdy je už spotřebovaná. DOPORUČUJI

8) Odličovací tamponky - je taková klasika, jsou fajn. :) DOPORUČUJI


You May Also Like

8 komentářů

  1. Mě se líbí ta maska na oči od Garnier, tu bych chtěla taky někdy vyzkoušet.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. ta maska od garnier vypadá skvěle

    OdpovědětVymazat
  3. Díky za tip na masku pod oči, mám je ráda a nikde nejsou pořádně k sehnání :)
    MyGoldenMind | Soutěž

    OdpovědětVymazat
  4. Palmolive má nejlepší mýdla! Uplně nejvíc top je čokolada :) tu určitě zkus, jestli jsi ji nikdy neměla :)

    OdpovědětVymazat
  5. Tu masku pod oči chci vyzkoušet :-) třeba pomůže na tmavé kruhy pod očima :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  6. Palmolive jsem dostala ve vánoční kazetě v sadě tří sprcháčů, čokoládový doporučuji, ten už mám dopoužitý, teď na mě čeká jahoda, která mi také krásně voní a vanilka. :)
    Zaujala mě vůně Hugo Boss, ráda bych vyzkoušela dražší parfémek, tak snad někdy.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Jéé ten jahodový sprchový gel musím zkusit. Já miluji ten jejich kokosový :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)