Moje nejpoužívanější produkty v kosmetice.

by - října 13, 2018

Přeji krásnou sobotu, u nás svítí sluníčko, ale fouká strašně vítr, že ani okno mít otevřené nemůžu mít.

Dnes bude takový netypický článek na téma o mé nejpoužívanější kosmetice, bude se spíše jednat o produkty na pleť, ale níže bude i krém na ruce a také tělová péče. :)

Tohle je moje krabička kterou mám na stolku. Je toho docela dost, ale nebojte se, já všechno střídám nic nepoužívám co tu uvidíte vše naráz. :) 


Moje zatím nejoblíbenější micelární voda je právě tato od Astrid, je fakt super. Odličovací přípravek na oči tu mám také opět od Astrid je to dvoufázový odličovač, který odličuje fakt skvěle, už jsem na něj psala i recenzi. Někdy používám na pleť i tento olejíček od Oriflame, který jsem si kupovala v Česku, když jsem byla. A teda to Vám musím říct, že tohle je fakt skvělý výrobek, pupínek mi zmizel do 3 dnů a když byl větší, tak bylo vidět, že se zmenšil. Na oční okolí používám už pár měsíců tento krém od Astrid, který mi zmenšil kruhy pod očima. Takže zatím je fajn. :)

Lancer olejíček na pleť mám z Lookfantastic boxu, který ještě nemám otevřený, jenom jsem si ho tam dala, že ho časem budu používat. Saloos hyaluronové sérum, které jsem ve čtvrtek teprve začala používat a zatím ho testuji, používám ho pod krém či olej a uvidíme později jaké sérum bude. A jako poslední tu mám krém na pleť od Astrid, který také zatím testuji, tak uvidíme na výsledky. :) 


A tady je takový mix krémů, které střídám :) 

Jako první je tu olej od Saloos Argan Revital, který za chvíli bude vypotřebovaný a používám ho hlavně když mám hodně suché čelo a nos. Zinkovou mast používám taky občas jako olejíček od Oriflame. Astrid krém na ruce, který jsem taky začala používat od čtvrtka, musela jsem vypotřebovat zásoby a tak je tu na řadu další krém :) A potom tu mám jako poslední péči, kterou střídám jsou krémy od Biodermy. Jeden je Global, který je na akné a rozšířené pory a druhý je Hydra, který je pro hydrataci. Tyhle používám fakt když mám pleť hroznou a vždy mi to pomohlo. :) 

Jako další tady mám jeden produkt na vlasy a tím je od Gliss Kur letní péče, která byla potřeba, protože sluníčka bylo dost. Vždy stříkám do mokrých vlasů. :) A jako poslední tu mám tělovou pěnu od Nivei, která je naprosto perfektní, její hydratace je vynikající, ještě na druhý den cítím, že ta hydratace tam stále je, což je fakt super. Pěnu používám na noc. :) 


You May Also Like

5 komentářů

  1. Skvělá péče. Ten olejíček od Oriflamu i já velmi ráda používám a tělovou pěnu on Nivei bych chtěla vyzkoušet. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujal mne ten Saloos Argan Revital. Kouknu po něm. Díky za skvělé tipy.

    OdpovědětVymazat
  3. Oleje od Saloosu jsou super a mám pocit, že tu micelárku mám také, kupovala jsem si nějákou k přitelovi. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Nejvíce mě zaujala ta pěna od Nivei :-) ta mě fakt hodně láká.

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)