Recenze: ToTap alternativní parfumerie

by - října 06, 2018

Přeji krásný sobotní večer,

jak se máte? My teď přišly z kolotočů co jsou tu od středy u nás v Nottinghamu jsou tu až do neděle. Dala jsem na Instastories jedno video, tak se můžete mrknout TADY

Já mám pro Vás teď jednu recenzi, tak se pojďme na to společně podívat.

Dostala jsem nabídku na spolupráci se značkou ToTap. Je to firma, co děla alternativní vůně a která se inspiruje nejznámějšími vůněmi. Co mě velmi těší, že mají i obchůdek a to přímo v Brně, takže kdo jste s Brna, šup jděte tam nakoupit. :) Balíček mi byl doručen až do Anglie, za to jsem velmi ráda.

Co se mi líbí na jejich hlavní stránce je to, že si tam můžete zadat jakou vůni máte rádi, zda citrusovou, orientální, sladkou apod. A pak to co si navolíte, Vám ukáže vůně které mají. :)

Mohla jsem si vybrat dvě vůně, vůni do interiéru a vůni do auta. 


Jako první bych Vám ráda představila vůni do interiéru a tam jsem se dlouho rozmýšlela, protože jsem nevěděla jakou vybrat. Nakonec jsem zvolila letní vůní a to lesní plody.
Mají na výběr 10 variant. Co se mi líbí, že si můžete navolit i jaký chcete difuzér zda tento co mám já, nebo jsou ještě dva na výběr. Musím říct, že vůně je opravdu silná na to, že jsem tam dala pouhé tři tyčinky a do difuzéru jsem vylila fakt trošku. :) Vůně lesních plodů je velmi příjemná, nebolí z toho hlava, za mě spokojenost. :) 


Dále tu mám vůni do auta a tím je vánoční vůně Pomeranč a skořice. Informace o této vůni z jejich stránek je: Tato kombinace tvoří jednu z nejintenzivnějších vůní, kterou do auta nabízíme. Pomeranč zde zastupuje sladké ovoce a skořice mu dodává lehkou hořkost, sladkost zde však převládá. Vpusťte do auta trošku bláznivé sladkosti a odvažte se. Je na výběr 11 variant. 

Funguje to takto dřevěné víčko na flakonku se odšroubuje, sklíčko s vůní je pod dřívkem zašpuntováno. Špunt odděláte (jde to lehce nehtem), dřevěné víčko opět zašroubujete a flakonek otočíte vzhůru, aby dřívko nasáklo vůní. Otočení doporučujeme jenom na chvilku, stačí sekunda - vůně je opravdu velice intenzivní. S tím mohu souhlasit, vůně je opravdu intenzivní. Používáme to přibližně dva měsíce a ve flakonku je víc než půlka. Krásně provoní celé auto. Cítíme tam více pomeranč, ale přesto je to velmi nádherná vůně a už se těším na Vánoce. :) 


A teď tu mám dvě vůně, jednu jsem si vybrala pro sebe a druhou pro přítele, která mi byla doporučena, že je nejvíce kupovaná a zákazníci si ji pochvalují. :) 


Vůně Naila, která je inspirována vůní Hugo Boss, Boss Nuit. Mám i originál, takže porovnání jsem měla lehčí. 

Složení 
Hlava broskev, aldehydy
Srdce bílé květiny, fialka, jasmín
Základ santalové dřevo, mech

Tady budu velmi stručná, vůně je hodně povedená a taky velmi totožná s originálem. Akorát se to liší intenzitou vůně originál dá víc hodin a u této alternativní vůni to zvládne max 6 hodin, ale vůbec mi nedělá problém se přestříknout znovu. 

Vůni si můžete vybrat 10 ml, 30 ml a 50 ml což mám i já. Co se mi líbí, že si můžete vybrat jakou chcete krabičku, což je super a bude to i skvělý dárek pro přítelkyni, nebo kamarádku. :) Já jsem s vůni spokojená a rozhodně i doporučuji vyzkoušet. :) 


A poslední je tu pánská vůně Bordeaux. Je to inspirováno vůní Yves Saint Laurent, L´Homme. Nikdy přítel od této značky nic nezkoušel, ale jakmile ji uvidíme v obchodech tak si rádi přičichneme, zda jsou si podobné. Po aplikaci parfemované vody je cítit citrón a zázvor. 
Tato svěžest ve vůni zůstává po celou dobu a navíc k ní vstoupí tonka, která ji jemně osladí.
Postupně se vytvoří vůně, která je mýdlově sladká a zároveň dřevitá.
Tuto jemnou nasládlost si ponechává v kombinaci s ostrostí pepře a santalového dřeva. 

Také je na výběr ze tří velikostí 10 ml, 30 ml a 50 ml. A také si můžete vybrat jakou krabičku chcete. 



Složení 
Hlava - citon, ozon, zázvor
Srdce - pepř, fialka, bazalka
Základ - santalové dřevo, vetiver, tonka fazole, cedr

Přítel ji má už skoro dopotřebovanou, protože je s ní naprosto spokojený a vůně se mu líbí. 


A tohle je konec. Myslím si, že tato prodejna je fakt super, má fakt na výběr plno různých vůní. S přítelem jsme velmi spokojení a velmi rádi by jsme si příště objednali, ale to až se vrátíme do Česka :)

Já moc děkuji zastoupení ToTap za poskytnutí produktů k recenzi. 


You May Also Like

12 komentářů

  1. Kolotoče jsou super, hned bych šla. Jinak se mi tyto vůně moc líbí. Ta na provonění interiéru může být fajn, ale líbil by se mi i parfémek. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Interiérová vůně opravdu krásně voní. :) A parfémky doporučuji na milion procent. :)

      Vymazat
  2. Nejvíc mě zaujala interiérová :) máme to s mamčou moc rádi, protože není nad to přijít po těžkém dni do krásně provoněného domuu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já tedy tyto vůně neznám, ale vypadají moc dobře a to, že to pomůže lidem i ve výběru je super. Nějakou do interierů bych brala, obzvlášť když jsou tedy inteznzivní:)

    OdpovědětVymazat
  4. Myslím, že už jsem o této parfumerii u někoho četla a nezní to vůbec špatně :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Parfumerii neznám, ale vypadá super a ty vůně musí být určitě krásné :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  6. Vůně tedy vůbec neznám ale vypadají fakt skvěle!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  7. Mám pocit, že jsem o této kosmetice už někde četla, ale neznám ji :) Vypadá dobře.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Tuhle firmu jsem také testovala a denně od nich vůně používám. Jsou super :))

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)