Oblíbenci (Listopad 2018)

by - prosince 07, 2018

Zdravím, dnes jsem tu s oblíbenými produkty za měsíc Listopad a tak se na to rovnou vrhneme. :)

OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Opět tu mám tento krém na ruce co byl i v minulém měsíci, protože nepoužívám jiný, než tento. Skvěle hydratuje, ikdyž mi z počátku připadal více mastný, tak teď jsem si na něj zvykla a je úžasný. :)


RTY
Zvolila jsem další produkt od Astrid a tím je jejich balzám, který je multivitamínový. Opravdu po multivitamínu voní, používám ho denně každý den na noc a je fajn, do rána jsou hebké rty. 



VOSK
Vánoční vůni jsem sice pálila celý listopad, protože tahle vůně je něco co musíte mít! Je naprosto nádherná, cítím v ní nějaký parfém, velmi příjemná vůně. Okouzlující zimní kombinace šampaňského a citrusů, vanilky a stříbrné balzámové jedle. Elegantní jemná vůně. Vrchol: zmrzlý citrón, ledový vzduch. Srdce: šampaňský akord, stříbrná balzámová jedle. Základ: vanilka, čisté pižmo.


NEHTY/PLEŤ
Tu jsem zvolila paletku, která je od Essence a je naprosto boží. Oční stíny používám když jdeme o víkendu někam, třeba do města nebo do obchodu. Rozjasňovač ten používám každý den a je tak pigmentovaný a dlouho držící. A poslední je tvářenka, kterou používám když si vzpomenu, není moc pigmentovaná, ale na jemné tváře to stačí. 


TOALETNÍ VODA
Je od značky ToTap, kteří se inspirují známými vůněmi a tady tato se jmenuje Naila a je inspirovaná Hugo Boss Boss Nuit, která je totožná s originálem. Nádherná vůně, sice nevydrží tolik, ale postačí mi to a nedělá mi problém se přestříknout znovu. 


VLASY
Mám tu masku od Garnier, která je bez siliconů a jsem s ní docela spokojená, vlasy jsou krásné, nadýchané, vypadají skvěle. :) 


DOPLNĚK/TĚLOVÉ MLÉKO
Tu nemám tentokrát nic.

You May Also Like

6 komentářů

  1. Ten krém na ruce se mi moc líbí. A multivitamínový balzám na rty taky. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Na ten vosk se musím mrknout, mám ráda tyhle vánoční vůně :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  3. V zimě musím mít u sebe vždy balzám na rty a krém na ruce.

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, ToTap parfémy mám moc ráda :-)

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)