Adventní kalendář Weleda aneb co se v něm ukrývalo

by - ledna 06, 2019

Zdravím, už určitě čekáte na článek, kde Vám ukážu adventní kalendář Weleda.

Nikdy jsem žádný kalendář kosmetický neměla a tak se mi vyplnilo přání a objednala jsem si kalendář. Bohužel vše je napsané v němčině, protože jsem ho objednávala z Amazonu. A tak jsem se těšila na jeho otevírání a najednou už je po všem. A my se společně jdeme podívat co ukrýval. Srhneme si to celkově, že dám dohromady sprchové gely, tělové mléka apod.


Takhle vypadal kalendář, byl krásný. 



A takto uvnitř 24 políček


Něco i z té péče o pleť jako je mandlový krém na pleť. Za další jsem tam našla sérum s vůní granátového jablka a poslední byl olejíček do vany s vůní levandule. Akorát mě docela štve, že moc výrobků na pleť tam nebylo, ale nevadí.


Jako další jsme tam našla jen dva krémy na ruce a to s vůní granátového jablka a rakytníku. 


A tady plno sprchových gelů. Možná se to někomu zdá být moc, mě také ze začátku, ale spotřeba sprcháčů je velká a tyto cestovní balení se hodí vždy. 


Usmálo se štěstí a byl tam i sprchový gel pro muže, tak jsem ho hned dala příteli. Dále tam byl arnikový, mandlový a citronový.  


Dále granátové jablko, růže a rakytník. Některé ty vůně bych si nekoupila a tak aspoň mohu vyzkoušet jaké budou a jak mi budou vonět. 


Našla jsem tam jen čtyři tělové mléka a to s vůní Mandle, Rakytníku, Citronu a Granátového jablka. 


Tohle si pamatuji, tohle bylo v tom největším okýnku 24 tam se ukrýval balzám na rty. 


A taky nesměli chybět oleje. Levandulový relaxační olej, růžový pěstící olej, masážní olej arnika, mandlový zklidňující olej na obličej, osvěžující citrusový olej, regenerační olej granátové jablko a poslední rakytníkový olej.  


Jak jsem otevírala okýnka tak mi celkem kalendář vadil, jakože byla jsem celkem i zklamaná, že tam zase vidím sprchový gel, či olej, ale teď v tomto souhrnu mi to přijde fajn, vyzkouším vše možné, sice sprchové gely na nich není co zkoušet, ale tak aspoň vyzkouším. 

Tak co na něj říkáte? Jaký jste měli Vy kalendář?


You May Also Like

8 komentářů

  1. Možná bych při otvírání měla stejné pocity, jako ty. Ale když to tak vidím v souhrnu, aspoň vyzkoušíš i jak sprchové gely voní. A když se ti vůně zalíbí, můžeš si z té řady toho koupit více. Já jsem minulý rok otevírala 3 adventní kalendáře, tak ještě o 2 bych taky měla napsat podobný článek.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Chápu, že si čekala, že by v kalendáři mohlo být víc různých produktů, ale sama bych byla s kalendářem moc spokojená :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Teeeda, mě by se kalendář moc líbil :-) Já Weledu moc neznám, respektive nějaké produkty jsem kdysi vyzkoušela, ale nikdy více jsem se k této značce nevracela, a možná je to škoda. Je pravda, že v obchodech moc adventních kalendářů s kosmetikou ani nebylo. Viděla jsem jen Essence a pak tuším Baleu, ale to bylo v Německu :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Stejně jako ty, při otevírání bych byla možná trošku zklamaná, ale zpětně bych měla radost! Miluju sprchové gely, mohla bych jich pořád mít nekonečé zásoby! :D :) Jinak kalendář vypadá moc pěkně :)

    www.adele-daily.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. A ten by se mi docela líbil. Weledu jsem zatím nezkoušela (asi jako poslední na v čechách :D), a tak si myslím, že by to byla skvělá úvodka k této značce. Omrknu, jestli jej ještě někde zvládnu sehnat i takhle po vánocích :) díky za tip!

    CZECHHONEY - V.'s World

    OdpovědětVymazat
  6. Ja som mala kalendár od Rituals a Kiehls. Tento od Weleda je tiež podarený :)

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  7. Docela mě mrzí, že jsem se o něm dozvěděla tak pozdě, Weleda není vůbec špatná :-), nakonec jsem ale tento rok vybrala značku Rituals... a jsem naprosto skokojená :-)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)