New (169)

by - ledna 22, 2019

Zdravím přeji krásné mrznoucí úterní ráno, je tu kosa teploměr hlásí -10 tak je to psycho. Dodívám se na včerejší Ulici a vyrazíme na poštu a mezitím stíhám napsat i tento článek. Tak se na něj podíváme.

A ještě stále probíhá soutěž na mém blogu TADY

Ještě v Prosinci jsme se jeli podívat do Decathlonu v Ostravě a nakoupily jsme tam plno sportovních oblečení, takže fakt perfektní obchod a ještě k tomu ty ceny jsou fajn. :)

Já i přítel jsme si vzaly boty já mám takové růžové fakt jsou skvěle pohodlné a přítel má ty modré.


Také jsem si vzala dvě obyčejné trička, které byli za 99 kč takže proč ne. :) 



Aneb teplo je potřeba, tak jsem vzala i teplou mikinu. 


Přítel si také vzal dvě trička. 


I mikinu.


Nějak předminulý týden mi přišel balíček od Elnina k testování a vybrala jsem si tuhle řadu od Ziaji. Je to na vlasy, takže sada obsahovala nějaké sérum, na to ještě musím přijít jak ho používat, ale taky maska na vlasy tu už jsem zkoušela, ta je fakt výborná, krásně mi po ní šli vlasy rozčesat, takže zatím spokojenost. A jako poslední je šampon na vlasy, ten je fajn, ale přijde mi, že mám po něm vlasy takové tvrdší, no ještě ho budu muset prozkoušet více. 


A také jsem si vzala tuhle sadu rtěnek od Bourjois, tuto značku zkouším podruhé. Jednou jsem měla jejich řasenku a ta byla perfektní. A teď budu zkoušet rtěnky, určitě uvidíte více i swatche na rtech, takže se máte na co těšit. 


Včera mi přišla objednávka Oriflame. Zase jsem nakoupila výhodně. 


Přítelovi došla pěna na holení, tak jsem mu vzala tuhle snad bude spokojený. Také jsem si vzala krém na ruce co byla novinka Be my Valentine bože to je tak nádherně sladká vůně a taky krému není nikdy dost. A taky mi nedalo abych nevyzkoušela značku Colourbox a vzala jsem si lak na nehty  v odstínu Cherry Love. Určitě dám vědět jaký je. 


A tyto tři produkty byli jako sada za 149 Kč, což se fakt vyplatilo. Byl tam krém na nohy na ten jsem opravdu dost zvědavá.  A samozřejmě další krém na ruce, jich není nikdy dostatek, tento jsem ještě neměla, tak sama jsem na něj zvědavá. A taky proč jsem si tuhle sadu objednala, bylo kvůli zázračnému kelímku, který je nový a to Mandlový, mňam. Fakt krásně voní, jemně. Za mě naprostá spokojenost. 


You May Also Like

8 komentářů

  1. Najviac ma zaujali rúže, vyzerajú veľmi dobre. Inak nakúpila si si krásne oblečenie. :)

    Rebelliouslily

    OdpovědětVymazat
  2. Krása, najviac sa mi zapáčili tie rúže od Bourjois! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné kousky, zaujal mě hodně balíček od Ziaji, tuto kosmetiku miluji a dívám se na instagramu neustále po takových balíčcích. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Krémy na nohy má Oriflame super. Myslím, že budeš spokojená. Taky bych si tu sadu koupila jen kvůli tomu kelímku.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Super věci, hlavně ty sportovní

    OdpovědětVymazat
  6. Veľmi pekne veci a tá kozmetika ma zaujala 😉

    Suesanqa

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)