Recenze: Lak na nehty Fantasy Nails

by - ledna 12, 2019

Vítejte u mého dalšího článku a tím bude recenze na tento krásný zelenkavý odstín laku. :) Já nikdy na zelenou nebyla, ale tohle je velmi pěkná barvička a tak mě zaujala a nakonec jsem si ji vzala. Mám ji ze stránek rajnehtu.cz



Barva mám v celku netradiční odstín, protože moc lidí nevidím s tímto odstínem, ale já v podstatě ho mám také poprvé a dost mě zaujal, protože zas není tak tmavý. Je to odstín 120 má to na víčku a přesný název nemá. 



Konzistence je tekutá, barva kryje už v první vrstvě, takže nemusíte dávat dvě vrstvy, ale pro lepší pocit můžete dát dvě. :) Já dávám vždy dvě a potom přetřu top coatem.


Tady pár fotek na nehtech. Lak je pískový a je naprosto perfektní. Ono fotky nezachytí takový efekt, ale lak má ještě jemné třpytky, ale ty se na fotkách ztratily. 



Co na něj říkám já? Odstín bude pro někoho nevhodný, ale mě se líbí, že je takový odlišný a ne všichni tuto barvičku mají v lásce. Na stránce rájnehtu nabízí plno odstínů v pískovém finishu  a je fakt na výběr (bílá, žlutá, modrá, růžová, červená) Já tuto značku moc neznám, ale už vlastním druhý, nebo třetí lak na nehty a jsem nadmíru spokojená. A teď se asi ptáte jak dlouho vydrží na nehtech? V pohodě dá 6 dní v kuse. Můžete s ním dělat cokoliv, několikrát denně umývat nádobí apod. lak vydrží. Jsem s ním opravdu moc spokojená. Za tu cenu perfektní. 



Klady

+ cena
+ pigmentace ( pro některé stačí v pohodě jedna vrstva, já nanáším vždy dvě)
+ odstíny
+ výdrž

Zápory

- žádné jsem nenašla

Lak ode mě získává 5 hvězdiček z 5


Lak zakoupíte TADY za cenu 65 Kč. 

Já děkuji zastoupení rajnehtu.cz za poslaný balíček a v něm tento lak na nehty.

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*


You May Also Like

5 komentářů

  1. Výdrž má teda skvělou, ale je pravda, že odstín nesedne každému. Já bych si vybrala růžovou barvičku. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Takovéhle pískové laky mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak taková barva jde mimo mě úplně. Ani se mi nelíbí ten efekt.

    Přeji Ti krásný a úspěšný nový rok!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se pískové laky nelíbí, já mám radši klasické, obyčejné :) Ale je to o osobní preferenci. :)

    By Barbora

    OdpovědětVymazat
  5. Ty jo takový typ laku vidim poprvé a vypadá opravdu zajímavě. Zvláštní struktura. Lákalo by mě vyzkoušet takový ale v jiné barvě. Super článek :)

    www.melissakinsley.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)