Instagram photos // 27

by - února 01, 2019

Zdravím při dnešním článku a přeji krásný páteční večer.

Konečně je volno a v neděli nás čeká noční, no jo nechce se :D co si budeme povídat. Zítra bych si ráda zajela do Ostravy do Avionu, možná spíše znovu do Decathlonu, potřebovala bych novou bundu, nevíte někdo o nějaké, kde mají pěkné bundy? :) A taky možná nějaké jarní botky.

Dneska to bude oddychové a dáme si fotky z Instagramu. Ten kdo mě ještě nesleduje, tak může TADY PROSÍM


2.9.2018 jsme si zajeli na výlet do Skegness a poprvé jsem viděla moře a pláž, ještě ke všemu nám vyšlo dokonale počasí, takže jsem byla spokojená. :) 




Přišel mi zářijový lookfatastic box. 


A taky mi přišel balíček ze spoluprací s rajnehtu a uvnitř byl tento krásný podzimní lak na nehty, který je fakt super a hodí se na podzim. :) 


Tuhle vestu jsem si koupila v Primarku a je naprosto boží! Je příjemně teplá, fakt super.


14. října nám celý den v UK pršelo a tak bylo potřeba se trošku ohřát horkou vanou plnou pěnu. 


23. října mi taky přišla objednávka Yves Rocher, vše používám a jsem nadmíru spokojená. :) 


27. října jsme viděli takto krásně zapadat sluníčko, nádhera! :) 




You May Also Like

6 komentářů

  1. Kde mají pěkné bundy ti bohužel neporadím, ale fotky jsou krásné. Hlavně to moře. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotečky :-) Ta chlupatá vestička ti moc sluší :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné shrnutí a ten lak, ta barva! Nádhera.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Loved your photos. I do like the dark purple nail shade!

    Marie
    The Flower Duet

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky, more a pláže zbožňujem :) Aj obal toho lookfantastic box vyzerá super :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  6. Moc pěkné fotky :) Ta vestička je parádní úlovek, sluší :) A jen co jsem viděla tu napuštěnou vanu, hned mám chuť si jít taky zarelaxovat :)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)