New (170)

by - února 13, 2019

Ahojte,

minulý víkend jsem byla trošku nakupovat a tak Vám ukážu co jsem si pořídila. :) Přítel tentokrát nic nechtěl a vše jsem si nakoupila pro sebe :D

Jako první jsem mrkla do Sportissima, hledala jsem nějakou jarní bundu a taky nějaké jarní botky. :) A taky jsem vše sehnala.
Tohle je bunda nepromokavá, která mě jako jediná tam zaujala. :) Je jarní není zimní takové sportovní bundy mám ráda. :)



Tohle jsem až takhle nepotřebovala :D Ale vzala jsem si tam sportovní podprsenku, která mi je mimochodem malá :D takže jakmile zhubnu bude mi akorát. :))) začala jsem totiž se zdravou stravou a cvičením. :) a ponožky kterých není nikdy dost. :) 


A tady jsou konečně ty jarní botky co jsem ulovila v Deichmannu, měli tam plno krásných bot, ale tyhle polobotky mě natolik uchvátily a netrvalo to ani 5 minut a hned jsem vyzkoušela a utíkala k pokladně :D Už se těším až si je vezmu. :) 


To bych nebyla já kdybych se nezastavila i v Pepcu, měli tam Valentýnské produkty, tak jsem ulovila jednu deku. No moc jich tam teda už nebylo. :)


Co bych byla za kosmetickou blogerku, kdybych se nezastavila do Dmka. Musela jsem dokoupit zásoby makeupu od Rimmel, který tak miluji. Akorát mě štve na Česku, že tu nemají nejsvětlejší odstín, který jsem si kupovala i v Anglii. No nevadí jako není na mě tmavý, ale i přesto ten nejsvětlejší by byl daleko lepší. :) Dále jsem potřebovala špejle do uší, klasika. A co vyzkouším je šampon od Alverde, já od této značky ještě nic neměla. Je to šampon s třtinovým cukrem, už jsem ho asi tak třikrát použila a zatím docela fajn. :) 


You May Also Like

9 komentářů

  1. Skvělé nákupy. Já jsem taky nedávno vlezla do dmky a zaujaly mě nové laky od Essence. Vzala jsem hned tři odstíny a jednu matnou rtěnku, se kterou bohužel nejsem moc spokojená.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělé kousky jsi pořídila :)) Asi nejvíc se mi líbí botky, na jaro jsou úplně ideální :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Ty botky jsou překrásný, budu muset taky do Deichmanna vlítnout, jinde boty prakticky ani nenakupuji :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  4. botky vyzeraju velmi pekne, tiez by sa mi nejake podobne na jar zisli. aj ked vacsinou aj tak skoncim pri kazdodennom noseni tenisiek, lebo su najpohodlnejsie :D a suhlasim, ze ponoziek nikdy nie je dost!

    OdpovědětVymazat
  5. Na ten make-up od Rimmelu jsem četla dobré recenze. Nejspíš ho taky zkusím :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  6. Tie topánky a aj bundička vyzerajú bnaozaj ve)lmi super. ;) Krásne úlovky. ♥

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Alverde šampon jsem měla a byl super! Jinak krásné nákupy :)

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí ty boty a ta podprsenka je taky super :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)