Recenze: Čokoládový tělový peeling Saloos

by - února 27, 2019

Zdravím, dnes jsem si nachystala menší recenzi na tento boží přípravek od Saloos. :) 

Info ze stránek saloos.cz - Harmonizující směs výtažků kakaových bobů, bělostných krystalků mořské soli a svěžího bio kokosového oleje pokožku zjemňuje, zvláčňuje a prosycuje vůní čokolády. Obrušováním z ní odstraňuje odumřelé kožní buňky, což přispívá k lepšímu vstřebávání účinných látek z masážní směsi, která ošetřuje i příznaky celulitidy. Potěšte své smysly jemnou čokoládovou vůní, která se rozprostře spolu se solným peelingem po mokré pokožce. Jemná masáž ji zdravě prokrví a osvěží. 


Balení tento produkt má 140 ml, je to klasická plastová dozička se šroubovacím víčkem. Líbí se mi jejich balení je hezké, roztomilé a taky nápisy jsou čitelné. :) 

Vůně tohle je vážně nádherná vůně, mám s vůní čokolády a je naprosto úžasná! :) Já vůni čokolády mám moc ráda a tohle mi přišla jako dobrá varianta. :) Jednou jsem měla už i Mojito a tak mají asi čtyři vůně. Čokoládu, Mojito, Levandule Tea Tree a Růže. 



Složení - Mořská sůl, bio kokosový olej, Extrakt z kakaových bobů, Rostlinné bio oleje lisované za studena

A co na něj říkám já? Používá se na mokro, takže vždy když se koupu, tak ho použiji. Používám ho na celé tělo, ale nejvíce na ruce a nohy. Krásně provoní pokožku. Peeling vůbec nedře, takže červená či podrážděná to vůbec nehrozí. Po umytí je pokožka krásně hydratovaná, takže nemusím používat tělové mléko, což pro mě je docela výhoda. Já a tělové mléko to nejde dohromady, furt na to zapomínám, takže tento peeling je pro mě záchrana. :) Škoda, že mají zatím jen čtyři vůně, tak snad se ještě rozrostou. 



Klady

+ cena
+ balení
+ v nabídce zatím čtyři vůně
+ hydratuje
+ krásně voní
+ pokožku nepodráždí, není červená

Zápory

- žádné jsem nenašla

Tělový peeling zakoupíte TADY a stojí 135 Kč, lze zakoupit i v DM prodejnách

Ode mě získává 5 hvězdiček z 5





You May Also Like

15 komentářů

  1. Ten musí dokonale vonět. Taky by se mi líbil tento čokoládový. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Haha, prekvapila ma farba. Cakala som cokoladovu hnedu. Ak by som si mala vybrat peeling Sallos, asi by som siahla skor po levandulovej verzii.
    Mačka z blogu Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  3. A víš co je nejhorší? Že po delší době používání vzniká na tu vůni závislost! :D nedokážu si představit co budu dělat až mi dojde, je úžasný.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to se obávám, že ho budu muset koupit do zásoby :D

      Vymazat
  4. určite super vonia, ja som si teraz objednala píling z Oriflame, tak som zvedava :D

    OdpovědětVymazat
  5. Určitě super peeling, já mám solné peelingy moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  6. Tiež si neviem navyknúť na používanie telových mliek, na druhú stranu ale peelingy milujem, takže toto sa zdá byť ako správna voľba. No a vzhľadom k dostupnosti čoko verzie snáď ani nemám nad čím ďalej uvažovať. Musím zistiť, kde sa dá u nás kúpiť :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem si jistá, že by mi tenhle peeling náramně voněl :-)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  8. Tak tu vůni bych si nechala líbit!

    OdpovědětVymazat
  9. Toto vyzerá božsky! Milujem tieto peelingy a o to viac keď krásne voňajúú :)
    THE NOELA

    OdpovědětVymazat
  10. S tělovým mlékem jsem na tom podobně jako ty :D Takže bych za tento peeling byla ráda i já :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Peeling miluju :-) Ta vůně ♥ a pak ta jemná kůže... Miluju je, všechny druhy

    OdpovědětVymazat
  12. tento jsem nedávno spotřebovala a byl úžasný :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)