Jarní nehty

by - března 20, 2019

Zdravím, jak se máte při prvním jarním dni.

Já si pro Vás připravila článek o mých nehtů, které jsem si nalakovala asi tak cca .před měsícem. :)

A zvolila jsem takové jarní barvičky, které jsem si koupila v Tetě, protože tam ještě měli tyto starší kousky, tak jsem musela ukořistit poslední úlovky.


Top coat používám málokdy, ale tady jsem ho použila a je to od značky Rimmel. 



Tento odstín mě hodně zaujal svou barvičkou, která má odstín 75 perfect match. Je to taková narůžovělá barva, není zas tak růžová je přesně tak akorát. 





A aby nehty nebyli nalakované jen jednou barvou, tak jsem jeden prst nalakovala ještě barvičkou v odstínu 89 hi, pink panther! krásnou růžovou barvou, která je moc pěkná. 

Určitě se těšte, že bude více článku na mé lakování nehtů, protože konečně můžu mít nalakované nehty a přes jaro i léto to bude nejvíc. :) 




You May Also Like

13 komentářů

  1. Moc hezké barvičky, přesně takové si jaro představuji :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké odstíny! Laky Essence mám moc ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. Laky od Essence mám moc rada! Za tú cenu, sú vážne dobré. Farbičky sú krásne! Kričí z nich jar.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  4. Pekná inšpirácia ♥ Také jarné svieže farbičky ◡‿◡✿

    Blog de la Licorne

    OdpovědětVymazat
  5. Ten růžovoučký lak mám taky, je krásný. I lakování se ti povedlo.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  6. Já popravdě nehty moc neřeším a ani si je ani moc nelakuji :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné barvičky! :) Na jaro úplně ideální :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné laky :) jsem ujetá na růžové nehty :D sama mám několik odstínů od různých značek a žádná není stejná :D

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné barvy, laky od Essence jsou skvělé. Jinak já bez topcoatu být nemůžu, to mi lak vydrží sotva pár hodin. Doporučuji vyzkoušet top coat právě od Essence, v takové černé lahvičce. :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Moc pěkné nehtíky, podobně laděné teď nosím také.

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  11. Já laky od Essence nemám ráda.. Vůbec mi na nehtech nedrží :-(

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)