New (172)

by - dubna 17, 2019

Zdravím,

po měsíci a půl tu mám opět novinkový článek. :)  Tak co jak se těšíte na Velikonoce? Já celkem jo, bude konečně volno v práci :D takže relax apod, snad vyjde i počasí, takže procházky, jízda na kole. :)

Jdeme na to, protože to bude celkem dlouhý článek....

Nějaký víkend jsme s přítelem jeli do Ostravy a šli jsme do Decathlonu, kde jsem si pár věcí pořídila a taky i do Avionu se mrknout. Jako první jsme zašli do Avionu a tento modrý svetřík byl ve slevovém koutku a to v New Yorkeru, nic modrého nemám a tento svetr se mi líbil i mi skvěle sedí a za 89 kč proč ne. :)


Ještě jsem tam vzala tohle tričko obyčejné. :) 



A teď proč jsme jeli do Decathlonu a tím byl nákup kola. Chtěla jsem nějaké pěkné a Decathlon byla skvělá volba, už jsem na něm párkrát jela a fakt se mi dobře jede na něm, je naprosto skvělé. Jsem s ním naprosto spokojená. 


Pak jsem tam ulovila obyčejné triko za 99 Kč, oni tam mají skvělý materiál. 


Nesmí chybět ani rukavice na kolo, ještě jsem si tam kupovala přilbu, ale tu na fotce nemám. 


Další můj nákup byl v Tetě, kde jsem vše ulovila ve slevě. Vyprodávali stojan Essence tak jsem si vzala base coat na nehty stál asi 20 Kč. Potom jsem vzala gumičky a ty mi drží tak jak mají. :) Ne jak ty z DMka. 


Tyto laky taky byli za 20 Kč, tak proč nedoplnit odstíny na léto. 


Došel mi pudr, tak jsem si řekla, že zkusím tento od Essence a světe div se, je výborný! :) 


A taky tahle moje milovaná maska byla ve slevě za 150 kč, už mé druhé balení. :) 


A taky můj nákup skončil i v KIK, kde jsem si šla pro podprsenky a ulovila jsem tam tyto dvě stály nějak 180 kč se mi zdá. Jsou skvělé, já jsem nějak přešla na takové ty sportovní, nebaví mě nosit s kosticema, kde pak všechno leze a tlačí.. :) 


Vzala jsem si tam ještě jednu sportovní a ta je taky skvělá. 


Na velikonoce jsem tam ulovila podnos za směšnou cenu.


A taky tyto dvě vajíčka, které jsem Vám ukazovala v předešlém článku. 


Vzala jsem si tam jednou obyčejné triko s proužky. Teď mám aspoň doplněnou zásobu triček. :)


A jako poslední je včerejší balíček od Astrid.


Jedná se o novou řadu, takže jsem na ní dost zvědavá, zrovna mi dochází micelární voda, tak hned tuhle micelární vodu použiji. 


Určitě jsem zvědavá na jejich novinku a tím je i maska na pleť, je slupovací, tak snad bude dobrá. :) 


 A klasika jako denní krém a noční krém je samozřejmostí. :) Denní krém většinou používám pod makeup. :) Už se těším až se podělím o dojmy z testování. :)


You May Also Like

6 komentářů

  1. Ten podnos je roztomilý a idem si tiež kupovať nový bicykel! Ten starý má už 15 rokov a nadriem sa na ňom, tak dúfam, že na novom to pôjde lepšie :D a tebe prajem tiež veľa pekných kilometrov! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taková hromada novinek tu dlouho nebyla. Trička jsou super i laky na nehty, ale top je samozřejmě to kolo. Já jsem si zase předminulý rok jedno koupila, ale v retro stylu.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. z decathlonu rada objednávam aj ja :) púder od essence je super a za skvelú cenu a ten bicykel vypadá super :)
    https://mojperfektnysvet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkná výbavička na kolo i kolo, to se musí jezdit skvěle. Jinak všechny novinky jsou moc pěkné.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)