Recenze: Vichy Normaderm Phytosolution

by - května 19, 2019

Zdravím u dalšího článku a tentokrát to bude opět recenze na tuto novinku od Vichy.

Dostala jsem ji na testování ze stránek trnd a my se půjdeme podívat na zhodnocení tohoto produktu, který jsem testovala víc jak 2 týdny.

Na úvod tady mám informace ze stránek vichy.cz -
Unikátní péče od Vichy s aktivními látkami přírodního původu pro dvojí účinek na pleť se sklonem k akné:

1) PŮSOBÍ PROTI NEDOKONALOSTEM PLETI ZPŮSOBENÝM AKNÉ: čistí a koriguje viditelnost pupínků, černých teček a stop po akné 

2) NAPOMÁHÁ OBNOVĚ PLETI: hydratuje po dobu až 24 hodin, napomáhá regulaci séba a snižuje viditelnost pórů. Regeneruje pleť a posiluje její funkci ochranné bariéry proti externím agresorům. 

INOVACE: ultralehká textura na bázi vody, která zabraňuje ucpávání pórů, lehce se nanáší a rychle se vstřebává. Bez mastného finiše.


Balení je v zeleném skle, takže se mi to opravdu líbí. Balení má 50 ml, což postačí na denní používání delší čas. Na to, že já ho používám každý den večer i ráno pod makeup, tak není ani u půlky, takže opravdu stačí troška nanést na pleť. Líbí se mi, že má pumpičku. Uvnitř je takový gelový krém. 

Vůně voní tak zvláštně neumím to popsat, ale vůně se mi líbí a nijak mi nepřekáží. 

Složení AQUA / WATER - GLYCERIN - SALICYLIC ACID - ISONONYL ISONONANOATE - BUTYLENE GLYCOL - KAOLIN - ZINC SULFATE - BIFIDA FERMENT LYSATE - SODIUM HYDROXIDE - SODIUM POLYACRYLATE - SODIUM HYALURONATE - SODIUM BENZOATE - PHENOXYETHANOL - ASCORBYL GLUCOSIDE - CAPRYLYL GLYCOL - HYDROLYZED ALGIN - TRISODIUM ETHYLENEDIAMINE DISUCCINATE - BIOSACCHARIDE GUM-1 - ACRYLATES/C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER - PARFUM / FRAGRANCE



Je to takový gelový krém


A co na produkt říkám já? 
Produkt dlouho vydrží, stačí pár kapek a rozetřete po celém obličeji. Voní velmi příjemně, ale ne každému může padnout do oka. Asi se ptáte zda tento krém je dobrý a slibuje to co má, že? Tak za prvé tento krém skvěle hydratuje. A pleť je po něm taková hezčí. Co musím říct, tak s černými tečky nic neudělá, mám je furt a ani nijak nepociťuji, že by mi ubyli. Protože na černé tečky nezabírá už nic a asi je budu mít až do smrti :D Jak vidíte na fotce níže, tak mi po tvářích akné zmizelo, ale zase se objevilo toho více na bradě :D Takže člověk si nevybere, ale neříkám, že by mi nepomohl, já si tento krém celkem oblíbila, ale pořád si myslím, že Bioderma je lepší. :) Krém vůbec nevysušuje, vstřebává se rychle. 



Klady

+ vůně
+ nevysušuje
+ je vhodný pod makeup
+ hydratuje, pleť vypadá zdravě
+ je vhodný i na citlivou pleť

Zápory

- cena
- na černé tečky nepomáhá
- akné se objevilo jinde, ale zase na tvářích zmizelo

Krém Vichy můžete koupit TADY a stojí 474 Kč.

Já děkuji za možnost otestování tohoto krému značky Vichy.

* Můj názor je čistě z mého testování, ničím neovlivněno*



You May Also Like

7 komentářů

  1. Také jsem se dostala do testování a jsem moc spokojená, ale je pravda, že na černé tečky mi taky nepomohl.

    OdpovědětVymazat
  2. Krém vypadá příjemně. Jen škoda, že nepomohl. Taky jsi ho pěkně nafotila.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Produkt som neskúšala, ale Vichy značku mám veľmi rada :) Skvelá recenzia!
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. Mě krémy od Vichy vůbec nesedí, séra jsem nezkoušela, tak nevím :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem měla jistou dobu velké problémy s akné a tato řada Vichy Normaderm bylo jediné co zabralo! Takže super. Měla jsem tonikum a čistící gel a nějaký krém, ale jiný...

    OdpovědětVymazat
  6. No páni to je změna. Já bych hrozně ráda si od Vichy něco koupila, ale ty ceny jsou neskutečné, i když mohu i sama říct, že ta cena za to stojí, měla jsem kdysi pár vzorečků různé kosmetiky...


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jo, ta změna je fakt moc pěkná :)) super..

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)