Oblíbenci (Květen 2019)

by - června 23, 2019

Zdravím, jak se máte při nedělním dni? U nás ráno bylo chladno, ale teď je horko :D Opět tu mám ranní směnu, takže ranní vstávání mě zabije. Připravila jsem oblíbence za květen, tak jdeme na to. :)

RTY
To tady mám tento balzám od Weledy berry red, který je fakt skvělý, jemně zabarví rty odstínem a jsou krásně hydratované. :)


VLASY
Chtěla jsem vyzkoušet i jiné suché šampony, než jsou ty od Batiste a vyzkoušela jsem tento od Aussie. Musím říct, že objem mi to teda udělá i vlasy jsou po použití super, takže za mě oblíbenec. :) 



NEHTY/PLEŤ
Já růžovou miluji a tento lak od Oriflame také, je to v odstínu Punch. Krásná růžová. :) 


OČNÍ STÍN/KRÉM NA RUCE
Mám tu krém na ruce s granátovým jablkem od Weledy a je skvěle mastný, je skvělý, určitě vyzkoušejte. 


VOSK
Mám tu letošní novinku, teď si nejsem jistá, zda jarní, či letní. Ale voní jemně, sladce a je prostě růžová. :) Tady je popis ze stránek yankeesvicky.cz - Růžové pivoňky, lilie a citrusové květy v kytici, která se nejlépe vyjímá uprostřed stolu.
Vrchol: třešňové květy. 
Srdce: pivoňka, hrachor, lilie.
Základ: ambra.




TOALETNÍ VODA
Tu tentokrát nemám nic.

You May Also Like

7 komentářů

  1. Tenhle suchý šampon je opravdu super!

    OdpovědětVymazat
  2. Mne ten Aussie suchý šampón naopak s vlasmi vôbec nič nespravil :(

    OdpovědětVymazat
  3. Aussie mě už dlouho láká, taky bych chtěla od nich něco vyzkoušet.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Ja som skúšala tie šampóny od Batiste a nevyhovovali mi. Až veľmi mi vlasy vysušili. Ako aj keď som mala mastné tak vrch kde bol mastný sa proste nič nestalo a spodky na totálku suché a to som ani tam nedávala. Tak som sa vzdala suchých šampónov ale pozriem sa na tento od Aussie :) Aj na tie veci od Weledi. mám od nich masku na tvár a je super tak pozriem na niečo nové :)


    HOME DECOR || MOJA PRACOVŇA SNOV

    OdpovědětVymazat
  5. Zaujal mě ten balzámek od Weledy, ten jsem jako jeden z mála nevyzkoušela :-)

    OdpovědětVymazat

Vsem moc dekuji za koment! :-)